Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Tenkte å bruke det for få litt volu. Har ganske kort hår, men har litt nedover ørene.
Gjest Marlo Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Jeg tror at menn også kan bruke den. Er ikke mann selv, men jeg vil tro at de også klarer det. seriøst... hvorfor skulle ikke menn kunne føne håret?
Gjest ekte mann Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Jeg tror at menn også kan bruke den. Er ikke mann selv, men jeg vil tro at de også klarer det. seriøst... hvorfor skulle ikke menn kunne føne håret? fordi det er femi!
pittie Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 fordi det er femi! Det kalles usikkerhet gitt. Hårføner er unisex imo.
Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Faren min bruker hårføner daglig til de små grå fjonene han har. Jeg pleier å tilby meg å blåse på dem i tre sekunder, noe som antakeligvis ville holdt, men da blir han fornærmet. Klart det går an.
Grønt blad Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Ser ikke hvorfor menn ikke skal kunne bruke hårføner. Føn i vei!
FantasDick Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 Hårføhner er ikke da ikke forbeholdt kvinner! Føhn i vei, sier jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå