Saki09 Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Jeg kjøper vanligvis økologisk dagkrem, nattkrem, lypsyl og håndkrem fra lovelula. Eller så har jeg til nå kjøpt redken produkter for håret fra look fantastic. Sminke kjøper jeg sjelden og parfyme kjøper jeg aldri på nett. Kjøper avogtil giftfrie duftlys også...de gir mye bedre inneluft (er plaget med astma og allergi) Hva kjøper dere mest av på nettet??
Gjest Heidie Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Jeg kjøper alt av sminke og kosmetikk og hårprodukter på internett Larenim, Redken, Decleor, MD Formulations, Bare Escentuals, Glo Minerals, NYX for eksempel
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Sjampo fra feelunique.com - Tigi Bedhead/Redken Sjampo fra Lush Maskara fra fu - Lancôme Définicils, får med eyeliner i settet Skrubb fra MD, eBay Ellers er jeg glad i fragranceX.. kjøper også Fudge Membrane Gas hårspray fra lookfantastic.com.. de som er de "faste gjengangerne".
Gjest Raptuza Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Storparten av hår- hud og pleieprodukta til meg og familien blir kjøpt på ebay, feelunique og amazon. Har og handla på feelunique, cheapsmells, yves rocher, fleur de sante.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 ALT til hår og hud kjøpes på strawberrynet.com, jeg sparer seriøst flere tusen kroner i året på å handle der.
Lapetos Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Filmer, bøker, tegneserier, tv-serier, cder. Amazon.co.uk Dreadlock-shampo og pynt: knottyboy.com noe klær fra goodorient.com noe klær fra caserita.com noe klær fra dollsofindia.com noe klær fra hippieshop.com (Cheesy navn, men ganske kul butikk)
Gjest Christabelle Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Makup, hudpleie, hårprodukter, for det meste på eBay, men noe på lookfantastic, feelunique, strawberrynet, etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå