Tante Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Min personlige favoritt i Trondheim er SushiBar og ellers vet jeg om Kyoto, som jeg aldri skal tilbake til. Har prøvd ett par steder som har sushi i Oslo, bl.a. Mr. Hong, men vil veldig gjerne ha din anbefalning. Trenger ikke være "rene" sushirestauranter, vil gjerne høre om restauranter som har god sushi på menyen
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Min personlige favoritt i Trondheim er SushiBar og ellers vet jeg om Kyoto, som jeg aldri skal tilbake til. Har prøvd ett par steder som har sushi i Oslo, bl.a. Mr. Hong, men vil veldig gjerne ha din anbefalning. Trenger ikke være "rene" sushirestauranter, vil gjerne høre om restauranter som har god sushi på menyen Jeg hevder hardnakket at Oslos beste sushi får du hos Mitsu i Møllergata 42 (vis a vis Møllergata skole). Er ikke verdens lekreste restaurant, men har vanvittig god sushi og maki. Perfekt ris, god wasabi, prikkfri fisk, rause porsjoner og hyggelig pris. Jeg bor i utkanten av byen, men henter alltid take-out herfra, selv om jeg passerer bøttevis av andre sushisteder på veien.
Jens Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Norges beste sushirestaurant er Alex sushi.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Norges beste sushirestaurant er Alex sushi. Info om Alex Sushi: http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=19&Name=Alex+Sushi
Pingting Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Den beste ikke-kjempedyre-sushien jeg har smakt i Oslo er på Grand Sushi like ved Carl Berners plass. Kjempegod ris, god fisk, hyggelig betjening. Også har de genmaicha-te, som er kjempegodt til sushi. Går an å sitte der eller ta med, og man får mye mat for rett over hundrelappen. Tror også det er det sushistedet som scorer høyest på vibb.no
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Jeg er enig i at Alex Sushi er byens beste. Lille Asia i Markveien er også bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå