Gå til innhold

Horete jenter og pikenes jens!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel, jeg hadde en diskusjon med ei jente her forleden, og hun var tydelig irritert på at hvis en gutt la ned en jente hver helg så var han en helt, mens hvis en jente lå med to gutter iløpet av et år så var hun en hore. Vel, man blir jo fort lei dette evige gnaget om dette temaet, så jeg svarte henne med at hvis en nøkkel passer i mange låser, vel da er det en hovednøkkel, men hvis en lås blir låst opp av mange forskjellige nøkler, ja da er det en jævla dårlig lås.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Det er ikke mulig å likestille sex for gutter og jenter. For en gutt så varer sexen i 2 minutter, mens for jenta kan sexen potensielt vare i 9 måneder.

Det ligger i gutters natur å knulle så mange jenter som mulig, og det ligger i jenters natur å kun knulle de mest attraktive guttene.

Skrevet
Det er ikke mulig å likestille sex for gutter og jenter. For en gutt så varer sexen i 2 minutter, mens for jenta kan sexen potensielt vare i 9 måneder.

Det ligger i gutters natur å knulle så mange jenter som mulig, og det ligger i jenters natur å kun knulle de mest attraktive guttene.

Min erfaring er at jenter har like stor sexlyst som gutter, og jeg kunne definitivt ikke tenkte meg å "knulle så mange lite attraktive jenter som mulig" som du tydeligvis kunne.

Skrevet

Er det bare meg som synes det i grunn er greit?

Jeg har aldri hatt behov for å knulle rundt med mange forskjellige, enkelt og greit fordi jeg ikke hadde fått så mye igjen for det. Jeg er kompleks, og det skal litt tid før en mann lærer seg triksene som må til her i gården;) Dessuten liker jeg tanken på at ikke halve byen vet hvordan jeg er i sengen, og det tror jeg kjæresten min liker også.

Men jeg syns det er greit at kjæresten min har hatt seg meg ganske mange, fordi jeg da føler han har rast i fra seg, og prøvd det han har hatt lyst å prøve før han slår seg til ro med meg. Ikke det at han ikke får prøvd mye forskjellig med meg også, men tenker på variasjon, unge jenter, eldre kvinner, svenske, danske, mange ONS.. :fnise:

• Liker 1
Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Min erfaring er at jenter har like stor sexlyst som gutter, og jeg kunne definitivt ikke tenkte meg å "knulle så mange lite attraktive jenter som mulig" som du tydeligvis kunne.

Man trenger ikke knulle lite attraktive jenter for å knulle mye hvis du selv er attraktiv. Det finnes rimelig mange fine jenter der ute å velge i mellom(!)

Personlig har jeg ikke noe imot om å bli kjæreste med ei jente som kun har hatt seg med attraktive gutter. Når derimot jenter begynner legger seg langflat for gutter under par, så blir de helt uinteressante.

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Når derimot jenter begynner legger seg langflat for gutter under par, så blir de helt uinteressante.

Når derimot jenter begynner å legge seg langflat for gutter under par, så blir de helt uinteressante.

Skrevet
Man trenger ikke knulle lite attraktive jenter for å knulle mye hvis du selv er attraktiv. Det finnes rimelig mange fine jenter der ute å velge i mellom(!)

Personlig har jeg ikke noe imot om å bli kjæreste med ei jente som kun har hatt seg med attraktive gutter. Når derimot jenter begynner legger seg langflat for gutter under par, så blir de helt uinteressante.

Ja, selvsagt legger ikke du deg langflat og du knuller kun de mest attraktive jentene. Men poenget er at jo at ikke alle gutter er så attraktive som deg, og når du sier at gutter ønsker å knulle så mange jenter som mulig, så er det definitivt feil etter min mening. Jeg ønsker kun å ha sex med noenlunde attraktive jenter, og mitt inntrykk er at jenter har samme sexlyst som gutter (rart du ikke har merket det om du er så attraktiv), og også ønsker det samme som meg.

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Ja, for prevansjon finnes jo ikke....

Skrevet

Har du funnet 100% sikker prevensjon?? Hvor?? :sjokk:

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
når du sier at gutter ønsker å knulle så mange jenter som mulig, så er det definitivt feil etter min mening

Folk er forskjellige, enkelte takler livet bra og enkelte takler livet dårlig. Førstnevnte er de sterkeste og høster godene deretter.

mitt inntrykk er at jenter har samme sexlyst som gutter (rart du ikke har merket det om du er så attraktiv), og også ønsker det samme som meg.

Jenter sin primære oppgave er å lage barn, det er derfor de blir kåte. Gutter sin oppgave er å befrukte dem. Gutter blir kåte når de er i nærheten av fruktbare jenter, og jenter blir kåte når de er i nærheten av attraktive gutter.

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet
Har du funnet 100% sikker prevensjon?? Hvor?? :sjokk:

Kondom har 97% sikkerhet, p-pille 99% sikkerhet, ditto for p-sprøyte. Det er latterlig få i denne verden som blir gravide om de bruker prevensjon, så å ha som leveregel at "sex for gutta er 2 minutter mens det for jenter er potensielt 9 måneder" er misvisende. Klart det potensielt er det, men da prater vi om ekstreme unntak og ikke regelen. Tror også menn flest setter pris på sex som varer i mer enn to minutter....

Når det er snakk om personer med normalt sexliv (som jeg har inntrykk av at trådstarter refererte til), så tror jeg prevensjon er en selvfølge. Jeg har derfor lagt det til grunn i mitt utsagn.

100% garanti/beskyttelse/whatever er en utopi, uansett tema. Det vil alltid finnes unntak.

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Det finnes ikke et friskt hunkjønn i naturen som vil knulle hankjønn som ikke er attraktive. Denne oppførselen skjer fordi en seksuell handling skal bety reproduksjon, og det er ingen dyr som ønsker å lage dårlige barn.

Mennesket har skapt prevensjon for å overstyre den naturlige biologiske formeringsprosessen. Men den mentale instinktive holdning, at hunkjønn kun skal pule de sterkeste hankjønn, har mennesket ikke klart å endre. Det er derfor jenter som knuller gutter under par blir stemplet som horer, mens jenter som knuller attraktive gutter ikke får samme stempelet.

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet
Det finnes ikke et friskt hunkjønn i naturen som vil knulle hankjønn som ikke er attraktive. Denne oppførselen skjer fordi en seksuell handling skal bety reproduksjon, og det er ingen dyr som ønsker å lage dårlige barn.

Men nå er det jo SVÆRT forskjellig hva ulike personer finner attraktivt... Skjønnhetsidealet er ikke universelt. Symmetri i ansikt og kropp er nærmeste man har kommet en fellesnevner, men symmetri viser bare til hvor like høyre side er venstre side, ikke hvordan høyre og venstre side ser ut.

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Men nå er det jo SVÆRT forskjellig hva ulike personer finner attraktivt... Skjønnhetsidealet er ikke universelt.

Det instinktive skjønnhetsidealet er universelt! Dette er vitenskapelig bevist.

Det menneskeskapte skjønnhetsidealet er derimot ikke universelt. Enkelte samfunn og individer verdsetter ulike menneskelige attributter. Et slik skjønnhetsideal er skapt av den tenkende delen av menneskehjernen.

Det aller beste livet oppnås når man følger instinktene sine, og ikke lar den tenkende delen av hjernen kontrollere. Det er den tenkende delen av hjernen som gjør mennesket i stand til å bli sin egen verste fiende (dårlig selvtillit, overspising, depresjoner o.l.)

Skrevet
Folk er forskjellige, enkelte takler livet bra og enkelte takler livet dårlig. Førstnevnte er de sterkeste og høster godene deretter.

Jenter sin primære oppgave er å lage barn, det er derfor de blir kåte. Gutter sin oppgave er å befrukte dem. Gutter blir kåte når de er i nærheten av fruktbare jenter, og jenter blir kåte når de er i nærheten av attraktive gutter.

Nei, jeg blir aldeldes ikke kåt i nærheten av fruktbare jenter. Jeg blir kåt i nærheten av attraktive jenter.

Jeg takler livet aldeles utmerket, men har slett ikke noe ønske om å pule rundt på alt som er "fruktbart" og det er det svært mange andre menn som føler også. Selvsagt "vinner" horebukker som puler rundt på hva som helst, i den forstand at de i teorien får mange barn, men slik jeg og svært mange med meg er skrudd sammen så foretrekker jeg kvalitet.

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet
Det aller beste livet oppnås når man følger instinktene sine, og ikke lar den tenkende delen av hjernen kontrollere. Det er den tenkende delen av hjernen som gjør mennesket i stand til å bli sin egen verste fiende (dårlig selvtillit, overspising, depresjoner o.l.)

Strengt tatt ikke... Om du er på evolusjonistisk tankegang, så ligger det i menneskers natur å spise mye når de kan, for å demme opp for skralere tider. Overspising er biologisk betinget - og det hjelper naturligvis ikke at vestlige kulturer i tillegg lever i en matkultur hvor billig trashmat og godteri er tilgjengelig 24/7 og skaper både underernærte og overvektige kropper. Den moderne overvekten er både biologisk og kulturelt betinget.

Og det at skjønnhetsideale er universelt, er bullshit. Det er visse tegn/ting man går etter, men selv når man etablerer en standard så vil det være kulturer som avviker fra dette. Et eksempel: det sies at timeglassfiguren er populær over hele verden fordi den er tegn på kvinnens fruktbarhet. Men i Japan stemmer ikke dette i det hele tatt, der er det "rette" kvinner med lite former som er idealet. Derimot står nakken og hendene særdeles i fokus. Kulturelt, javisst. Men hva er da "instinktivt skjønnhetsideale", når en japaner på 1800-tallet neppe ville funnet en parisisk dame attraktiv i det hele tatt?

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Nei, jeg blir aldeldes ikke kåt i nærheten av fruktbare jenter. Jeg blir kåt i nærheten av attraktive jenter.

Jeg takler livet aldeles utmerket, men har slett ikke noe ønske om å pule rundt på alt som er "fruktbart" og det er det svært mange andre menn som føler også. Selvsagt "vinner" horebukker som puler rundt på hva som helst, i den forstand at de i teorien får mange barn, men slik jeg og svært mange med meg er skrudd sammen så foretrekker jeg kvalitet.

Du blander kortene!

Gutters naturlige instinktive oppførsel er å knulle så mange jenter som mulig. Attraktive gutter har mulighet til å gjøre dette. Hvorvidt de velger å knulle mange damer avgjøres av den samfunnsregulerte tenkende delen av hjernen.

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Og det at skjønnhetsideale er universelt, er bullshit. Det er visse tegn/ting man går etter, men selv når man etablerer en standard så vil det være kulturer som avviker fra dette. Et eksempel: det sies at timeglassfiguren er populær over hele verden fordi den er tegn på kvinnens fruktbarhet. Men i Japan stemmer ikke dette i det hele tatt, der er det "rette" kvinner med lite former som er idealet. Derimot står nakken og hendene særdeles i fokus. Kulturelt, javisst. Men hva er da "instinktivt skjønnhetsideale", når en japaner på 1800-tallet neppe ville funnet en parisisk dame attraktiv i det hele tatt?

Det skilles mellom instinktivt- og menneskeskapt skjønnhetsideale. Alt det du nevner er menneskeskapt skjønnhetsideale, det vil si ikke universelt. Instinktivt skjønnhetsideale, deler vi med dyr, og er universelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...