Gå til innhold

"Halvveis" quote

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser det er veldig mange her som quoter et innlegg, og så fjerner de den nederste delen av quote rammen slik at teksten ser helt lik ut som den nye man skriver. Hvorfor gjør dere det?

Er jo sikkert en del gjester som ikke forhåndsviste og så ble det sånn ved en feil, men har sett brukere også gjøre det, og tilogmed flere ganger i samme tråd... Dette blir da bare rotete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser det er veldig mange her som quoter et innlegg, og så fjerner de den nederste delen av quote rammen slik at teksten ser helt lik ut som den nye man skriver. Hvorfor gjør dere det?

Er jo sikkert en del gjester som ikke forhåndsviste og så ble det sånn ved en feil, men har sett brukere også gjøre det, og tilogmed flere ganger i samme tråd... Dette blir da bare rotete?

Snakker da om sånn jeg har gjort over her, enten fjerner de hele den nederste biten av quoteklammen, eller bare litt av den, hvis det var noen som ikke skjønte hva jeg mente.

Skrevet

Jeg gjør det for jeg ser ikke vitsen med å sitere et milelangt innlegg viss det egentlig bare er et par setninger jeg vil kommentere.

Skrevet

Men da kan du jo gjøre sånn: :)

Jeg gjør det

For jeg må si meg enig i at det blir veldig rotete når det ser sånn ut:

Jeg gjør det

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Tror ikke alle er klar over at begge klammene må være på plass for å utføre en kommando (dvs. å få til siteringsfelt, utheve skrift etc).

Dessuten lett å slette den ved en feil, om man fjerner deler av sitatet - har gjort det selv, og som gjest har jeg ikke mulighet til å redigere innlegget mitt for å rette opp feil.

Enig i at det er tungvint å lese!

(Ha-ha, nå fikk jeg faktisk beskjed fra forumet om at "Antallet åpnings- og lukketagger stemmer ikke. Fiks dette før du legger til innlegget". Det har jeg ALDRI fått før, men så praktisk!)

Skrevet
Jeg gjør det for jeg ser ikke vitsen med å sitere et milelangt innlegg viss det egentlig bare er et par setninger jeg vil kommentere.

Tror faktisk det var et av dine innlegg som fikk meg til å starte denne tråden, men der det er mange som gjør det. Hvorfor fjerner du ikke bare teksten du ikke vil ha med, og lar sitattaggene stå?

Skrevet
Hvorfor fjerner du ikke bare teksten du ikke vil ha med, og lar sitattaggene stå?

sånn, bare tester om det funker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...