Lille85 Skrevet 15. november 2009 #1 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg tenkte å bake til jul selv for første gang.. Altså, annet enn bare pepperkaker!:-P Hva er er must for deg å bake til jul? Noen tips på gode småkaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lala_* Skrevet 15. november 2009 #2 Del Skrevet 15. november 2009 Er ikke sånn kjempeglad i julekaker, men lager pepperkaker (som pyntes selvfølgelig), kransekake og ristopper . Ikke helt lik den oppskriften jeg bruker, men husker ikke den i hodet nå, så tok bare dne første jeg fant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille85 Skrevet 15. november 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 15. november 2009 Er ikke sånn kjempeglad i julekaker, men lager pepperkaker (som pyntes selvfølgelig), kransekake og ristopper . Ikke helt lik den oppskriften jeg bruker, men husker ikke den i hodet nå, så tok bare dne første jeg fant... Tusen takk for svar!! =) Ristopper skal lages!!! Hehe! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #4 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg tenkte å bake til jul selv for første gang.. Altså, annet enn bare pepperkaker!:-P Hva er er must for deg å bake til jul? Noen tips på gode småkaker? Prøv fattigmenn, smultringer, goro, krumkaker, havrekjeks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 15. november 2009 #5 Del Skrevet 15. november 2009 Skal vi se... Jeg "må" ha:Kake med gul krem (suksessterte)Pepperkaker, jaBerlinerkranserSjakkruterDelfiakakeGullkake (formkake med masse eggeplommer)Krumkaker til riskremen julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille85 Skrevet 15. november 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 15. november 2009 Tusen takk for gode tips!! =) Noen som vet om noen sider på nett med gode oppskrifter og kanskje? =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 15. november 2009 #7 Del Skrevet 15. november 2009 Julekake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elize Skrevet 17. november 2009 #8 Del Skrevet 17. november 2009 I år skal jeg lage smultringer, men er ikke så flink. Prøvde for første gang i fjor og da ble det ikke helt vellykket, men prlver igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 17. november 2009 #9 Del Skrevet 17. november 2009 Tusen takk for gode tips!! =) Noen som vet om noen sider på nett med gode oppskrifter og kanskje? =) Det søte liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #10 Del Skrevet 17. november 2009 Delfiakake med konjakk og kvikk lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå