Gå til innhold

hva når forholde skranter for den ene men ikke for den andre

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_merete_*
Skrevet

Har vært samboer med min mann i snart fem år. Vi har ett barn sammen på snart to.

vi har over det siste året kranglet mye, mulig jeg som ofte starter kranglene ( i det minste i det siste). Jeg er så lei om dagene at lunten min er kort. Har lenge prøvd å få han til å snakke med meg om forholdet vårt, men han sier bare at han er lykkelig og smiler.

Så jeg har kommet frem til at det som er galt med vårt forhold er meg. Hva har skjedd? Jeg elsker han, men tenker ofte over hvor deilig det hadde vært og flyttet for meg selv. Han iriterer meg ofre, jeg synes ikke han gjør nokk husarbeid og jeg merker at ette påvirker meg som person.

Jeg er mye mere sint, skuffet og lei meg en jeg var før. Jeg liker ikke å ha det sånn. Han sier at vi ikke har noe problemer, og mulig vi ikke har det, men hva pokker feiler det meg da??

Elsker jeg han ikke mere??

Vi har barn sammen så jeg kommer alltid til å ha ett sterkt bånd til han. klarer rett og slett ikke å finne ut om jeg elsekr han eller ikke mer. Mulig det betyr at jeg fortsjatt elsker han?

Hva er galt meg meg da?

Huff er så lei av dette?

Er det noen som kjenner seg igjen???

Hjelp meg, vil ikke være ulykkelig mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har lenge prøvd å få han til å snakke med meg om forholdet vårt, men han sier bare at han er lykkelig og smiler.

Det er jo kjekt at han har det bra, men du skal også ha det bra.

Han iriterer meg ofre, jeg synes ikke han gjør nokk husarbeid og jeg merker at ette påvirker meg som person.

Klart man kan gå og smile og være lykkelig hvis man har hushjelp :kjefte:

Synes du skal si rett ut at arbeidsfordelingen ikke fungerer for deg, at det gjør at du ikke har det bra, du er ikke lykkelig og hvis han virkelig er glad i deg så blir han med på å prate. Synd hvis dere skal gå fra hverandre over manglende bruk av dobørsten fra hans side.

Krev å få snakke ut. Han kan jo holde helt kjeft han hvis han ikke har noe å legge til. Prat med ham, ikke oss.

Se om det hjelper, hvis ikke, forslag til overskrift: "Bor med en latsabb"....

Skrevet

Litt av det samme som skjedde med meg og ex'en min.

Jeg tok "ofte" opp ting som irriterte meg i forholdet - på en rolig måte. Han kunne alltid betrygge meg med at ting var greit, og at jeg ikke trengte å bekymre meg for noe. Følelsene hans hadde ikke bleknet, og følte ting mellom oss var greit. Plutselig èn dag kommer han å sier at han vil gjøre det slutt. Han mente vi hadde hanglet litt de siste mnd., uten å si noe i fra til meg når jeg hadde innledet til temaet flere ganger.

Kommer aldri til å stole på mannfolk igjen. *sta*

Skrevet

Akkurat det samme skjedde med meg, som med gjesten ovenfor..

Han sa at alt var bra, at det var en peiode osv... jeg stolte på han. men plutselig sa han at det var slutt. som skuff fra åpen himmel.

tror jeg også kommer til å slite med å stole på gutter igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...