Gjest Shock Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Hva slags kjøtt er kebabkjøttet? For det er jo ikke et eget kjøtt-type som heter kebab, det er vel blanding av forskjellige? Og vil gjerne ha meg frabedt fra usakelige svar som "katt", "hund" e.l. Det er den _norske_ og lovelige kebaben jeg vil vite hva inneholder..
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Maskinelt utbeinet storfekjøtt, tror jeg. Shish kebab er det lammekjøtt i :klø:
Gjest SmallTalk Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Jeg trodde det var en blanding av storfekjøtt og lam.
Bernardette Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Hva slags kjøtt er kebabkjøttet? For det er jo ikke et eget kjøtt-type som heter kebab, det er vel blanding av forskjellige? Og vil gjerne ha meg frabedt fra usakelige svar som "katt", "hund" e.l. Det er den _norske_ og lovelige kebaben jeg vil vite hva inneholder.. Ok da skal jeg ikke svare med "hvis du er i Russland kan du få servert menneske i kebaben" som jeg leste i Dagbladet i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå