Gjest bollan Skrevet 15. november 2009 #1 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg har hørt at man skal kjøpe 1 str mindre enn det man egentlig bruker. Men så har jeg også hørt at størrelsene ikke er mindre enn vanlig lenger.. Hva er riktig? Skal nemlig kjøpe meg et par på internett og vet ikke hvilken str jeg burde kjøpe... Bruker normalt 39, noe som tilsier str 8 (US), men så har jeg hørt at jeg kanskje burde kjøpe str 7 (38) da Ugg Australia er 3/4 str større enn normalen? Noen som har ekte Uggs her som kan fortelle meg? (Kjipt å kjøpe feil størrelse når de koster såpass mye som de gjør..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #2 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg har to par Uggs, et par "Classic Tall" og et par "Classic Short". Jeg kjøpte de høye først og da kjøpte jeg min normale skostørrelse. Disse synes jeg er litt for romslige og da jeg kjøpte de lave valgte jeg en størrelse mindre og de er perfekte. Dette er et par år siden, så jeg vet ikke om det fortsatt er tilfelle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå