Gå til innhold

Nupper på baksiden

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg "lider" av såkalte nupper på baksiden av lårene og rumpa.

Noen som vet hvordan man fjerner dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp deg ett par skrubbe hansker på Vita.

De fjerner døde hudceller og gjør huden silkeglatt og bløt igjen! icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Evt lag deg en blanding med olivenolje og salt og skrubb en gang i uka. Rompa mi ble helt glatt og fin etter et par behandlinger icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette hadde jeg masse av i 'gamle dager' men ikke nå lenger. forskjellen er at jeg børster huden i dusjen et par ganger i uka samt bruker bodylotion hver dag. børster forøvrig med en skrubb som kosta 10 kr på rimi og olivenolje. så det trenger ikke være dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler også saltskrubb.

Du får kjøpt den ferdig eller kan lage den selv. De ferdigkjøpte har lukt og litt andre oljer som gjør huden silkemyk, men den koster jo litt mer. Går jo an å bytte på!

En hampvott er en god investering. De er også lette å strikke selv av hamp og meg tykke stikkepinner. Det er forresten en super gaveide. Strikk noen som er lange som et skjerf og med håndtak i begge ender, så har du gaver til venninner o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KATTAstrofe

du trenger bare olivenolje og salt i passe mengdeforhold. Men hvis du vil kan du godt tilsette et par dråper eteriske oljer i. Gjør det av og til selv icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...