FruFrustrert Skrevet 15. november 2009 #1 Del Skrevet 15. november 2009 Har funnet meg en nydelig julebordkjole i silkestoff. Problemet er at jeg synes det er vanskelig å vite hva jeg kan ha under den for å holde inn valkene på magen. Vanlige hold-in strømpebukser både siger ned og vises gjennom kjolen, synes jeg. Noe som har noen gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 15. november 2009 #2 Del Skrevet 15. november 2009 Kan en underkjole løse problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. november 2009 #3 Del Skrevet 15. november 2009 Noe korsett eller sånn glatt drakt/topp? :klø: Finner vel noe i undertøysbutikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vettel Skrevet 15. november 2009 #4 Del Skrevet 15. november 2009 Kjøpte på La Lina, i Oslo, en sånn forlenget sykkelbukse-aktig sak. Holder inn mage og hofter, glatter ut på en måte så silouetten blir fin. Alà denne: http://www.onehanesplace.com/webapp/commer...gnbr=40A0000000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #5 Del Skrevet 15. november 2009 Kjøpte på La Lina, i Oslo, en sånn forlenget sykkelbukse-aktig sak. Holder inn mage og hofter, glatter ut på en måte så silouetten blir fin. Alà denne: http://www.onehanesplace.com/webapp/commer...gnbr=40A0000000 Jepp, noe i duren må til for å holde ting inntil kroppen. Har en slik selv, og den er trang altså! Og man kjenner den godt når man koser seg med mat. Men hva gjør man ikke for å se best ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 16. november 2009 #6 Del Skrevet 16. november 2009 Lindex har sånne fine hold in-saker (type stor stram underbukse som går opp til rett under puppene) til en grei pris. De holder inn mage og rompe og gir en fin figur uten å være ubehagelige. Jeg er godt fornøyd med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFrustrert Skrevet 16. november 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 16. november 2009 Tusen takk! Skal se hva jeg finner! Man lider for skjønnheten ja! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 17. november 2009 #8 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg brukte en utilgivelig avslørende silkekjole i et bryllup nylig, den viste hver minste bulk og valk... Men kjolen i seg selv er så vakker, så jeg tydde til et sånn minikorsett fra Flexess/Maidenform (fåes bl.a. på Lindex), og en hold-in strømpebukse over. Det fungerte veldig bra! http://www.maidenform.com/catalog/thumbnai...1c1cfc1a201562d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #9 Del Skrevet 17. november 2009 Lindex har sånne fine hold in-saker (type stor stram underbukse som går opp til rett under puppene) til en grei pris. De holder inn mage og rompe og gir en fin figur uten å være ubehagelige. Jeg er godt fornøyd med dem. Problemet med de er at man da får en sånn fin valk øverst på ryggen. "fettet" blir jo ikke bare presset inn - men også ut og opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 17. november 2009 #10 Del Skrevet 17. november 2009 Problemet med de er at man da får en sånn fin valk øverst på ryggen. "fettet" blir jo ikke bare presset inn - men også ut og opp.... Jeg har også sånne "love handles" på ryggen, men den korsett-light-saken jeg kjøpte på Lindex går helt opp til BHen og overgangen er derfor ganske usynlig. Men kommer kanskje an på kroppstype. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå