Gå til innhold

Hva kan jeg ha under festkjolen for å skjule valker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet meg en nydelig julebordkjole i silkestoff.

Problemet er at jeg synes det er vanskelig å vite hva jeg kan ha under den for å holde inn valkene på magen. Vanlige hold-in strømpebukser både siger ned og vises gjennom kjolen, synes jeg. :( Noe som har noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe korsett eller sånn glatt drakt/topp? :klø:

Finner vel noe i undertøysbutikk :)

Skrevet
Kjøpte på La Lina, i Oslo, en sånn forlenget sykkelbukse-aktig sak. Holder inn mage og hofter, glatter ut på en måte så silouetten blir fin. :)

Alà denne: http://www.onehanesplace.com/webapp/commer...gnbr=40A0000000

Jepp, noe i duren må til for å holde ting inntil kroppen. Har en slik selv, og den er trang altså! Og man kjenner den godt når man koser seg med mat. Men hva gjør man ikke for å se best ut... :lur:

Skrevet

Lindex har sånne fine hold in-saker (type stor stram underbukse som går opp til rett under puppene) til en grei pris. De holder inn mage og rompe og gir en fin figur uten å være ubehagelige. Jeg er godt fornøyd med dem.

Skrevet

Tusen takk! Skal se hva jeg finner! Man lider for skjønnheten ja! :gjeiper:

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Jeg brukte en utilgivelig avslørende silkekjole i et bryllup nylig, den viste hver minste bulk og valk... Men kjolen i seg selv er så vakker, så jeg tydde til et sånn minikorsett fra Flexess/Maidenform (fåes bl.a. på Lindex), og en hold-in strømpebukse over. Det fungerte veldig bra!

http://www.maidenform.com/catalog/thumbnai...1c1cfc1a201562d

Skrevet
Lindex har sånne fine hold in-saker (type stor stram underbukse som går opp til rett under puppene) til en grei pris. De holder inn mage og rompe og gir en fin figur uten å være ubehagelige. Jeg er godt fornøyd med dem.

Problemet med de er at man da får en sånn fin valk øverst på ryggen. "fettet" blir jo ikke bare presset inn - men også ut og opp....

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet
Problemet med de er at man da får en sånn fin valk øverst på ryggen. "fettet" blir jo ikke bare presset inn - men også ut og opp....

Jeg har også sånne "love handles" på ryggen, men den korsett-light-saken jeg kjøpte på Lindex går helt opp til BHen og overgangen er derfor ganske usynlig. Men kommer kanskje an på kroppstype.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...