Gå til innhold

Å tyde kroppsspråk på date

lurerlurer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lar du høre fra deg?

Ok, godt spørsmål. En del meldinger frem og tilbake. Jeg antydet at jeg ville treffes, han snakket det bort-"opptatt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte kan man ikke stole på menns kroppspråk på den måten. Alt tilsier at han er interessert, men kanskje han bare var interesset akkurat da. Og at han likte å leke mer interessert enn han var, for å få en spennede/bra kveld men mulig sex til slutt. Kanskje han er forelsket i seg selv og at det smittet over på deg.

Kanskje han når han tenker tilbake føler at noe manglet. Ellers kan det jo være hundre grunner til at det virker som han ikke vil møtes igjen, vanskelig å si. Håper du finner ut av det eller kommer over det fort. Ellers er det jo slike mysterium man bare må leve med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er jo noen menn som vet at dere ikkje klarer å leve med et mysterium. I mine øyne er det stor forskjell på å antyde og faktisk si direkte at du vil treffes igjen. Du kan jo selvfølgelig vente å se om han tar kontakt, men hvis du vil ha et skikkelig svar så må du spørre han direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest WildRider

Hadde det vært kvinnen som oppførte seg slik og ikke lot høre fra seg så hadde det haglet om skjellsordene. Men siden det er en mann så må det jo gud forby unnskyldes med at man burde jo snakket med klar tale, kanskje han var ditten eller datten. Hallooo! Mannen kysser, koser, nusser og oppretter kontakt på alle mulige måter for så å ikke høre fra seg igjen? Slik oppførsel skulle ikke vært lov, han virket ikke lite interessert :fy_fy: den kvelden der, får være måte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var såpass intens at det forundrer ikke meg om han var mest interessert i et kjapt nummer, og mistet interessen da han ikke kom i mål med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var såpass intens at det forundrer ikke meg om han var mest interessert i et kjapt nummer, og mistet interessen da han ikke kom i mål med en gang.

Jeg fikk det samme inntrykket. Hun mistet ham trolig da hun gikk til taxien. Og hvis så er tilfelle var mest sannsynlig var det ikke noe tap. MEN, hvis hun virkelig er interessert og han ikke tar kontakt så bør jo hun kunne la høre fra seg også. Hvis det blir en neste date så ta taxi hjem uten han da også, så får du se hvor landet ligger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ut som en player og ville nok bare ha sex, ikke noe mer. Så når han ikke fikk seg noe første kvelden, så gadd han vel ikke noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det samme inntrykket. Hun mistet ham trolig da hun gikk til taxien. Og hvis så er tilfelle var mest sannsynlig var det ikke noe tap. MEN, hvis hun virkelig er interessert og han ikke tar kontakt så bør jo hun kunne la høre fra seg også. Hvis det blir en neste date så ta taxi hjem uten han da også, så får du se hvor landet ligger :)

Hæ? Du mister dem når du ikke ligger med dem på 1.date og du mister dem når du ligger med dem på 1. date?

Fra min erfaring har menn som kun var ute etter sex ikke skapt sånn intimitet på date. Selv når det har vært intenst så har det vært annerledes-uten ansiktskyssing osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassisk player, leker og har det gøy, kjører på som om det er det store. Men er langt ifra interessert i et forhold, så ikke noe action første kvelden, så drop resten. Tar han en date til så blir det som å lyge for han, for da anntyder han at han er interessert i deg i form av et forhold. Men han vil bare ha noe tidsfordriv.

Ihvertfall det jeg leser ut i fra det, sinnsykt drit for deg, føler med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ingen som tror at det faktum at eksen var utro mot ham, han, mest sannsynlig, ikke ville at det skulle bli slutt og kanskje føler seg ekstremt ensom og trenger bekreftelse eller noe? Hvorfor tror alle at han er en player med en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...