MarianneE Skrevet 21. august 2003 #1 Del Skrevet 21. august 2003 Er det noen som har vært på denne messa, og kan fortelle hvordan det er? Har litt lyst og reise, men er litt eh.....skeptisk.... Noen som har en erfaring eller to og dele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. august 2003 #2 Del Skrevet 21. august 2003 Har ikke vært enda, men skal på fredag. Hva er det du er skeptisk til da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. august 2003 #3 Del Skrevet 21. august 2003 Har vært der 2 år på rad. Men det er en messe som er "morsom" kun 1 gang. Etter det blir det bare "been there, done that". Personlig liker jeg ikke at svette strippere kommer ned og gnir underlivet sitt inntil publikum. Blir litt for "tett" for meg... Skal altså ikke dit i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. august 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 21. august 2003 Trodde aldri jeg skulle være skeptisk til sex, men...... hva om det bare er sånna freaks der! (noe det sikkert ikke er!) Blir og litt skeptisk når jeg leser at det skal være: *Kvinnelig om mannlig stripp *Stripperskole *Modellfotograffering *Amatørstripp *Tabeldance....... Kommer til og bli skikkelig sjalu om jeg reiser dit med mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. august 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 21. august 2003 Personlig liker jeg ikke at svette strippere kommer ned og gnir underlivet sitt inntil publikum. Blir litt for "tett" for meg... Det er dette jeg er litt skeptisk til, ja...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 21. august 2003 #6 Del Skrevet 21. august 2003 Hvis du vet at du kommer til å bli sjalu hvis du reiser dit med mannen: Kan ikke du dra med en venninne og han med en kompis, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. august 2003 #7 Del Skrevet 21. august 2003 Trodde aldri jeg skulle være skeptisk til sex, men...... hva om det bare er sånna freaks der! (noe det sikkert ikke er!) Er ingen freak jeg altså!! Og jeg skal dit fordet!! Blir og litt skeptisk når jeg leser at det skal være: *Kvinnelig om mannlig stripp *Stripperskole *Modellfotograffering *Amatørstripp *Tabeldance....... Kommer til og bli skikkelig sjalu om jeg reiser dit med mannen. Det skal jo være kvinnelig OG mannlig stripp der, strippeskolen er også for begge kjønn. Ergo ikke noe større grunn til å bli sjalu på din mann en din mann har til å bli sjalu på deg.... Og så slikt på en messe hvor dere drar sammen pga nysgjerrighet og humor synes jeg ikke gjør noe, det er jo DEG han velger å dra dit sammen med, også deg han drar derfra sammen med. Derimot om han blir stående å henge igjen forran de kvinnelige stripperne med et tåpelig flir og sikla rennende, da blir det noe annet, men da hadde jeg heller blitt flau over ham og sint, en sjalu!! Synes du selve strippinga er ekkel, så prøv å gå raskt videre. Har ikke vært der før, men håper da virkelig at det finnes mer en bare stripping der. Ellers blir det et kort besøk for vår del!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teip1 Skrevet 21. august 2003 #8 Del Skrevet 21. august 2003 Been there, men kan ikke akkurat si at det frister til gjentakelse... Ganske kjedelig etter min mening, men nå lurer jeg egentlig på hvilke forventninger jeg hadde før jeg gikk dit :-? - Men, det kan jo hende at kvaliteten på messa har blitt bedre de siste to årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onkel Skrevet 21. august 2003 #9 Del Skrevet 21. august 2003 MarianneE Gratuler! Som tante... Mvh Onkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2003 #10 Del Skrevet 21. august 2003 Var der sammen med dama for etpar år siden, og kan ikke si annet enn at vi ble skuffet begge to...Riktignok etpar strippeshow med litt fart i, men i det store og hele var det lrimelig tynt...Ble litt overasket over at hele messa var bygd opp omkring salgsboder som kunne tilby noe for enhver smak...Hadde liksom trodd det skulle være noe "mer". Angående freaks, tror jeg ikke de som er der er stort verre enn de du finner på byen en lørdagskveld...der er de kanskje enda mer vulgære; og en og annen gammel gris er nok også å finne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2003 #11 Del Skrevet 21. august 2003 Trodde aldri jeg skulle være skeptisk til sex, men...... hva om det bare er sånna freaks der! (noe det sikkert ikke er!) Hva mener du med "freaks"? Hilsen Revetispa muligens en "freak" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. august 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 22. august 2003 Hva mener du med "freaks"?quote] Jeg veit ikke. Har liksom en bilde i hodet mitt over hva slags mennesker som reiser på slikt. Bildet er selvfers helt feil, for det er jo alle slags mennesker der. Er nok litt freak jeg, og i såfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå