Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Hos oss to er det jeg som er mest sosial. Han har ikke det samme behovet for å være sosial som meg Hvis vi er sosiale sammen så er det bare i helgene vi besøker andre eller har besøk av noen. Jeg kan godt være sosial i uka også, men da drar jeg bare på venninne eller familiebesøk Grunnen til at vi ikke er sosiale sammen i uka er rett og slett fordi alle er så opptatt med sitt og det vil være mer stress å avtale å dra bort til vennepar enn kosen med å være der Og dessuten går jo uka veldig fort da, når man jobber Hvordan er det med dere?
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Nå har ikke jeg en type, men jeg har en samboer, jeg stikker alltid ut om jeg vil, når jeg vil på døgnet 24/7. Men så er ikke mine venner så opptatt. De har alltid tid, og jeg har alltid tid til dem. Det er veldig koselig å være sosial i uka og. Det blir litt kjedelig å sitte hjemme selvom det er midt i uka. :-)
Envy Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Jeg og kjære har egentlig ikke noe fast møsnter på det der. Han begynner veldig tidlig på jobb da, og jeg går på "kveldsskole" så i uka har vi nesten ikke tid til hverandre engang. Derfor blir det ofte helgene som er alternativet for å være sosiale, men samtidig vil vi jo gjern eha litt alenetid sammen også. Så, det kommer egentlig helt an på hva som skjer - og hvor det skjer om vi gidder. Men det blir vel fullpakket helg med å være sosial ca annenhver helg eller noe, syns det holder jeg man er jo sosial på jobb og skole oxo!
Samantha Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Samboaren min er mykje meir sosial enn meg. Han er sosial nesten kvar kveld i veka. Det er stort sett med samme kompisen han er sosial då, og då går det i trening, jakt og berre besøk. Eg er med på ein vennindeklubb kvar mandag, og det er kjempekoselig. Ellers blir det eit besøk til ei venninde i ny og ne. No i det siste har eg vore trøtt og sliten pga mykje studiar og styr, så då blir det helst avslapping i veka og heller litt sosialisering i helga Eg trivst godt i mitt eget selskap, for å seie det mildt
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Her er sambo mest sosial, mens eg er lite sosial. Eg er ikkje så veldig begeistra for folk, og det er egentlig få folk eg liker godt nok til å ville ha som venner :gjeiper:
Anglofil Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Ingen er spesielt sosiale, har ikke så stort behov for å være med andre. Vi tar det som det kommer, noen ganger er vi sosiale i ukedagene, andre ganger i helgene. Vi gjør det vi føler for. Mvh Yvonne
Shenanigan Skrevet 15. november 2009 #7 Skrevet 15. november 2009 Ingen av delene. Vi er alltid hjemme vi.
Andale Skrevet 15. november 2009 #8 Skrevet 15. november 2009 Vi er egentlig like sosiale/asosiale. I uka er vi mest hjemme etter jobb og skole, da vi har behov for å bare slappe av og være sammen. Noen ganger får vi besøk i uka, men i helgene er det stort sett noen på besøk, eller vi drar ut på noe. Funker fint Jeg har behov for nok alenetid, og det får jeg heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå