inflames Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Jeg har kjøpt en ny rettetang som er supergod. Problemet er bare at jeg rett og slett ikke klarer å lage krøller med den. Jeg vet at d er veldig enkelt, og jeg blir rett og slett skikkelig irritert når jeg ikke klarer å få det til. HVA GJØR JEG GALT??????????? Jeg har sett på flere klipp på YOUTUBE om åssen man gjør det, men får d alikevel ikke til... Noen som har noen gode tips, eller forklaring til hva jeg gjør galt?????
Gjest Smaragd Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Jeg har kjøpt en ny rettetang som er supergod. Problemet er bare at jeg rett og slett ikke klarer å lage krøller med den. Jeg vet at d er veldig enkelt, og jeg blir rett og slett skikkelig irritert når jeg ikke klarer å få det til. HVA GJØR JEG GALT??????????? Jeg har sett på flere klipp på YOUTUBE om åssen man gjør det, men får d alikevel ikke til... Noen som har noen gode tips, eller forklaring til hva jeg gjør galt????? Kanskje tangen din rett og slett ikke er supergod til krøller, bare retting? Det er veldig individuellt alt etter utformingen på tangen (Du må vri tangen helt rundt med håret i - og så dra sakte nedover)
inflames Skrevet 15. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2009 Kanskje tangen din rett og slett ikke er supergod til krøller, bare retting? Det er veldig individuellt alt etter utformingen på tangen (Du må vri tangen helt rundt med håret i - og så dra sakte nedover) Hehe, joda den er supergod til det. Var en dame som demonstrerte med akkurat denne tangen på mitt hår, og resultatet ble superbra. MEN jeg klarer ikke å få det til selv. Og jeg har ingen til å hjelpe meg hele tiden heller. :/ Har forsøkt å vri tangen helt rundt, men det blir liksom ingen krøller av det. Skjønner ingenting jeg da.
Gjest Smaragd Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Hehe, joda den er supergod til det. Var en dame som demonstrerte med akkurat denne tangen på mitt hår, og resultatet ble superbra. MEN jeg klarer ikke å få det til selv. Og jeg har ingen til å hjelpe meg hele tiden heller. :/ Har forsøkt å vri tangen helt rundt, men det blir liksom ingen krøller av det. Skjønner ingenting jeg da. Har du den på full temp (om temp kan stilles) og la den stå i bortimot fem minutter før du begynner? jeg holder tangen litt på skrå når jeg drar den, og passer på å ikke ta for store stykker med hår i gangen. Hold tangen rundt hårlokken, som om du skal rette det. Så vrir du tangen til håret ligger en omgang rundt tangen. Nå drar du tangen sakte nedover(Mulig du må slippe grepet litt, om det er tungt å dra) Vrir du tangen nesten så den er loddrett, vil du få mer korketrekkerkrøller. Lykke til!
Gjest Smaragd Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Hun er forklarer forresten veldig bra http://www.youtube.com/watch?v=KUhBCcbr9QY
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå