Gjest knust Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 for rundt en måned siden ble jeg dumpet etter nesten 9 måneder. Dette kom da som ett veldig stort skjokk for meg, siden vi hadde det faktisk bra. Dagen før hade han sagt at han elsker meg og gledet seg til å se meg igjen. Etter brudde har jeg prøvd å få han tilbake, og jeg trodde jeg hadde greit det helt til forje uke. Siden han hadde satt oss på en pause til han viste hva han ville. Men forje uke slo han opp. I den pausen snakket vi ganske mye og jeg tror det var det som øddelagte alt, at han ikke fikk kjenne hvordan det var å savne meg, på en måte. Han vil jo være venner med meg, men det er ikke nok for meg, jeg elsker han rett og slett mer enn jeg elsker meg selv! Så det jeg lurer på nå er, viss jeg begynner å igorere han nå, tror dere at han kommer til å savne meg da? Eller kommer det bare til å ødelege mer? Takk for hjelpen
Gjest Emmanuelle Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Jeg har smertelig erfart at om du ikke lar en ex være i fred så tror han at han kan oppføre seg som han vil mot deg fordi du er så desperat etter å få ham tilbake. La han være til han tar kontakt. Det er jævlig vanskelig, men i beste fall innser han at han vil ha deg og i verste fall kommer du over ham. Det er en vinn-vinn situasjon (synd jeg ikke innså det før nylig selv )
Gjest knust Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Har merket det ja, han har vert sikkelig frekk i det siste og ikke vært han jeg kjente. Og det gjør vondt, for jeg blir jo bare mer såret. har ikke snakket med han på 3 dager, utrolig vanskelig. Idag måtte jeg legge meg ned å gråte for det er så tungt.. Men takk for svar, da skal jeg la han være for seg selv.
Gjest Gjest_Wow_* Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Seriøst, jeg er i akkurat samme situasjon selv! Det her var akkurat som å lese om meg... alt stemmer.. Jeg vet derfor ikke hva som er lurt å gjøre desverre
Gjest Emmanuelle Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Gråt det ut! Hyl, skrik, gå deg en tur så du blir svett, tren (det funker), skriv dagbok og kjeft på en fiktiv ham. Om han har blitt frekk i det siste betyr det at han tar deg for gitt. Sånn er min eks og, har blitt en komplett drittsekk. Han sier han vil få det til å funke mellom oss, men gjør absolutt ingenting for at det skal skje og har ignorert alle mine forsøk på å snakke sammen. Det jeg tror, er at om man legger seg flat og godtar all dritten man får fra dem fordi man vil ha dem tilbake, og man blir sammen igjen, så blir det garantert slutt igjen når man begynner å stille krav eller sier ham i mot. Kan godt være han har følelser for deg, men at han får en slik ego-boost av at du vil så gjerne ha ham og gjør alt for ham, er en nikkedukke og smisker som faen for at han skal like deg igjen. Du kan fortelle ham hvor du står, at du elsker ham, men at han kan ta kontakt når han vet hvor han står og behandler deg med respekt.
Gjest knust Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Gråt det ut! Hyl, skrik, gå deg en tur så du blir svett, tren (det funker), skriv dagbok og kjeft på en fiktiv ham. Om han har blitt frekk i det siste betyr det at han tar deg for gitt. Sånn er min eks og, har blitt en komplett drittsekk. Han sier han vil få det til å funke mellom oss, men gjør absolutt ingenting for at det skal skje og har ignorert alle mine forsøk på å snakke sammen. Det jeg tror, er at om man legger seg flat og godtar all dritten man får fra dem fordi man vil ha dem tilbake, og man blir sammen igjen, så blir det garantert slutt igjen når man begynner å stille krav eller sier ham i mot. Kan godt være han har følelser for deg, men at han får en slik ego-boost av at du vil så gjerne ha ham og gjør alt for ham, er en nikkedukke og smisker som faen for at han skal like deg igjen. Du kan fortelle ham hvor du står, at du elsker ham, men at han kan ta kontakt når han vet hvor han står og behandler deg med respekt. Alt er bare fucked opp... Jeg skal si det til han, men tror ikke han bryr seg så veldig. Kunne virkelig ønske at jeg kunne skru tiden tilbake eller noe sånt.
Pokahonta Skrevet 15. november 2009 #7 Skrevet 15. november 2009 Da jeg ikke er helt klare klok på området selv om dagen, får jeg oppsumere det jeg tror er riktig, men dog så vanskelig å leve etter: Han har slått opp med deg. Det er en avgjørelse du ikke kan annet enn å akseptere, uansett hvor vondt og vanskelig det er! Man må elske seg selv høytest, uansett. Kjærester skal være et tilskudd ikke en erstattning for seg selv i livet (klisje, ja, har jeg vanskelig for å leve opp til det selv om dagen, ja..) Hold deg unna han for DIN del, for å få space og rom til å gjøre dine ting og finne deg selv. Kanskje kan det fungere for en stragegi for å få han tilbake, men viktigst, så skaper det en avstand for deg der du kan komme deg litt videre. (har jeg slått nummeret til eksen hundre ganger denne siste mnd, for så å kjempe meg fra å ringe, ja.. Jeg VET hvor vanskelig det er!!)
Gjest Emmanuelle Skrevet 15. november 2009 #8 Skrevet 15. november 2009 Trøst deg med at han ikke vil ha kontakt. Det er enda verre når de vil det, men kun når det passer dem selv. Min eks er i byen i helga, og vi hadde en avtale om å møtes. Etter å ikke ha fått kontakt med ham hele uka fikk jeg en sms der han ba meg om å "chille" og at han KANSKJE hadde litt tid før han drar i dag. Yeah right, fuck that. Kanskje vi skal starte en eks-tråd på snikk-snakk så kan vi alle bable litt om hva som skjer fremover?
Breakeven Skrevet 15. november 2009 #9 Skrevet 15. november 2009 Been there. Jeg og eksen hadde pause og jeg klarte ikke la vær og si hvor mye jeg savnet han, og elsket han. Han oppførte seg som en drittsekk han og, sa at jeg ikke kunne gi han noe tid og svarte meg rett og slett frekt. Det er fordi han hele tiden visste hvor han hadde meg. Det ble slutt og etter det så tok jeg ikke noe kontakt, sendte han bare en bursdagsmelding 2 uker etter bruddet. Det var alt, tilslutt etter ca 1 måned tok han kontakt og lurte på hvorfor jeg ikke hadde kontaktet han (hvorfor f*** skulle jeg det?) og lurte på hvordan jeg hadde det osv.. Vi ble aldri sammen igjen, for det forholdet var dømt uansett. Men greia er at han tok kontakt fordi det var uvant for han og ikke høre noe fra meg. Det er den taktikken som funker best, tro meg.
Breakeven Skrevet 15. november 2009 #10 Skrevet 15. november 2009 Trøst deg med at han ikke vil ha kontakt. Det er enda verre når de vil det, men kun når det passer dem selv. Min eks er i byen i helga, og vi hadde en avtale om å møtes. Etter å ikke ha fått kontakt med ham hele uka fikk jeg en sms der han ba meg om å "chille" og at han KANSKJE hadde litt tid før han drar i dag. Yeah right, fuck that. Kanskje vi skal starte en eks-tråd på snikk-snakk så kan vi alle bable litt om hva som skjer fremover? Æsj, kjenner meg igjen der. Når du prøver og ta kontakt føler du deg bare til bry og de er oftest lit kalde. Men nå DE tar kontakt, kanskje 1 gang i måneden eller mindre da skal de liksom være så jævla hyggelige og spørre hvordan det går! Når skal man lære..
Gjest knust Skrevet 15. november 2009 #11 Skrevet 15. november 2009 Æsj, kjenner meg igjen der. Når du prøver og ta kontakt føler du deg bare til bry og de er oftest lit kalde. Men nå DE tar kontakt, kanskje 1 gang i måneden eller mindre da skal de liksom være så jævla hyggelige og spørre hvordan det går! Når skal man lære.. Jaa jeg vet akkurat hvordan det er. Hver gang jeg liksom tar kontakt så får jeg et svar som liksom sier: Årh faen da gidd jeg er opptatt, må du plage meg! Og det gjør det ikke bedre.. viss de liksom skal bry seg så mye hvorfor være drittsekk da! Men tror jeg skal ikek snakke med han fram til jul, viss han ikke har tatt kontakt da, så er jeg ferdig, uansett hvor vondt det er.. Jeg hadde jo tenkt til å flytte til han også, har sagt ifra til skolen min og fått hjelp av de og alt.. Må npk avlyse alt nå.
Gjest Emmanuelle Skrevet 15. november 2009 #12 Skrevet 15. november 2009 Jeg skal lage meg ticker tror jeg...antall dager jeg IKKE tar kontakt. Sånne ting funker så innmari på meg, jeg har sluttet å røyke, sluttet å bitt negler, sluttet med cola etc ved hjelp av nedtelling/opptelling. Lettpåvirkelig? Neeei da :gjeiper:
Gjest Emmanuelle Skrevet 15. november 2009 #13 Skrevet 15. november 2009 Hver gang jeg liksom tar kontakt så får jeg et svar som liksom sier: Årh faen da gidd jeg er opptatt, må du plage meg! Den er drøy, men enkel. Han har bedt deg slutte å plage ham, så slutt å ta kontakt. Jeg skulle ønske jeg hadde fått en slik beskjed, men her er det mer: "ta det med ro, jeg er bare litt opptatt for tida, derfor jeg ikke svarer..." og bladasvada. Et "fuck off " er alt jeg trenger, men han vil ha meg på gjerdet tydeligvis. Nå nei du!
Gjest knust Skrevet 15. november 2009 #14 Skrevet 15. november 2009 Den er drøy, men enkel. Han har bedt deg slutte å plage ham, så slutt å ta kontakt. Jeg skulle ønske jeg hadde fått en slik beskjed, men her er det mer: "ta det med ro, jeg er bare litt opptatt for tida, derfor jeg ikke svarer..." og bladasvada. Et "fuck off " er alt jeg trenger, men han vil ha meg på gjerdet tydeligvis. Nå nei du! Nei han sier ikke det direkte, men svarerne er sånn: ikke noe. du da? Altså de sier at du skal la være å snakke med han, men noen dager så er han sikkelig ivrig osv, andre er han bare careface ..
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #15 Skrevet 15. november 2009 Slik er også menn i 40 - 50 års alderen..Hvor gamle er deres? De mener også man skal være tankeleser. Istedet for å si at man ikke ønsker kontakt så blir de tause og da burde man forstått hvorfor. Og det er visst helt utenkelig for de at man tenker på barn og familie, bare fest og moro dagen lang.
Gjest knust Skrevet 15. november 2009 #16 Skrevet 15. november 2009 Slik er også menn i 40 - 50 års alderen..Hvor gamle er deres? De mener også man skal være tankeleser. Istedet for å si at man ikke ønsker kontakt så blir de tause og da burde man forstått hvorfor. Og det er visst helt utenkelig for de at man tenker på barn og familie, bare fest og moro dagen lang. Begge er 17, men han blir 18 snart ..
Gjest Emmanuelle Skrevet 15. november 2009 #17 Skrevet 15. november 2009 Umodenhet kjenner ingen alder. Men en 17årig gutt kan man ikke forvente er moden. Jeg og min er i midten av 20årene og han høres ut som alle andre mannfolk her. Jeg må si at det eneste som stikker, er at jeg vet han må finne seg ei anna kjerring før han innser at det er ham det er noe galt med og ikke jeg som overreagerer eller forventer for mye.
Gjest knust Skrevet 15. november 2009 #18 Skrevet 15. november 2009 Umodenhet kjenner ingen alder. Men en 17årig gutt kan man ikke forvente er moden. Jeg og min er i midten av 20årene og han høres ut som alle andre mannfolk her. Jeg må si at det eneste som stikker, er at jeg vet han må finne seg ei anna kjerring før han innser at det er ham det er noe galt med og ikke jeg som overreagerer eller forventer for mye. det er det jeg er dritredd for.. at han skal finne seg en annen nå.. det blir alt for tidelig syns jeg
Gjest Emmanuelle Skrevet 15. november 2009 #19 Skrevet 15. november 2009 (endret) det er det jeg er dritredd for.. at han skal finne seg en annen nå.. det blir alt for tidelig syns jeg Ingenting du kan gjøre med det dessverre. Jeg tenkte også på det i begynnelsen, men da får han bare holde på. Ikke lag bilder i hodet, tenk heller på hvor deilig det blir neste gang du kjenner forelskelsen boble for noen andre OG, det som er litt gøy å tenke på...er at OM han finner en annen, vil du for evig og alltid være den skumle eksen som de andre jentene kommer til å måle seg opp mot. Endret 15. november 2009 av Emmanuelle
Gjest knust Skrevet 15. november 2009 #20 Skrevet 15. november 2009 Jaa du har vell rett.. Men kunne ønske det var noe jeg kunne gjøre, og ikke bare sitte å se på at han liksom bare har glemt alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå