Gjest MikeWaters Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 (endret) Tja, da var helgen unnagjort, og for samboer og meg så bestod deler av helgen til å ha sex med et annet par. Vi begynner vel å bevege oss litt vekk fra nybegynnere, og har hatt noen fine erfaringer de siste åra. Var i det hele tatt ganske så rolig og lite nervøs hele dagen, og når kvelden kom så gikk det helt fint. Det var såkallt soft-swinging med dette paret, dvs ingen penetrering på tvers av par. I fare for å høres litt innbilsk ut så opplever vi at dette andre paret er litt mer fornøyd med oss enn vi er med de? Det var en fin og lærerik opplevelse, men vi kommer mest sannsynlig ikke til å ville treffe de igjen. Hvordan i alle dager sier man dette? Ellers noen her som har noen erfaringer med swinging de ønsker å dele? Endret 15. november 2009 av MikeWaters
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Tja, da var helgen unnagjort, og for samboer og meg så bestod fredagskvelden av å ha sex med et annet par. Vi begynner vel å bevege oss litt vekk fra nybegynnere, og har hatt noen erfaringer de siste åra. Var i det hele tatt ganske så rolig hele dagen, og når kvelden kom så gikk det helt fint. Det var såkallt soft-swinging med dette paret, dvs ingen penetrering på tvers av par. I fare for å høres litt innbilsk ut så opplever vi at dette andre paret er litt mer fornøyd med oss enn vi er med de? Det var en fin og lærerik opplevelse, men vi kommer mest sannsynlig ikke til å ville treffe de igjen. Hvordan i alle dager sier man dette? Ellers noen her som har noen erfaringer med swinging de ønsker å dele? jeg synes slike mennesketyper har null moral og verdier ( JA DU HI ) har du problemer med å gi beskjed til folk?
Gjest MikeWaters Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 jeg synes slike mennesketyper har null moral og verdier ( JA DU HI ) har du problemer med å gi beskjed til folk? Hvilke mennesketyper er det da? Swingers? Folk som syntes det er vanskelig å avvise folk? Folk som lever utradisjonellt?
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Hvilke mennesketyper er det da? Swingers? Folk som syntes det er vanskelig å avvise folk? Folk som lever utradisjonellt? Vel, du har behov for å dele opplevelser til fremmede på nett, du er heller ikke sikker i dine egne avgjørelser- i tillegg skryter du på. Oppsummert moral som en gjøk.
MissCoverdale Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Vel, du har behov for å dele opplevelser til fremmede på nett, du er heller ikke sikker i dine egne avgjørelser- i tillegg skryter du på. Oppsummert moral som en gjøk. Du vet du er inne på et seksualitet forum nå, ikke sant? Iblant er det lettere å dele opplevelser med fremmede på nett, enn å fortelle om det til venner og bekjente, som gjerne vil bli forskrekket og dømmende når de finner ut av ting som er utenfor "normal" sfæren deres. Mike: Dumt å høre at det ikke ble storsuksess i helgen, men regner med det var litt deilig for det om;) Ang. å fortelle det til det aktuelle paret, så kommer ikke jeg på noe lurt å si. Kanskje bare være ærlig? "Vi syntes opplevelsen var deilig, men liker det mer sånn og sånn" Evt. den klassiske med at kjemien ikke stemte helt? Når dere er fire stykker, så er det sikkert ikke så uvanlig at hvertfall en føler det ikke svarte helt til forventningene.
Gjest MikeWaters Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Vel, du har behov for å dele opplevelser til fremmede på nett, du er heller ikke sikker i dine egne avgjørelser- i tillegg skryter du på. Oppsummert moral som en gjøk. Og ellers har du det bra?
Gjest MikeWaters Skrevet 15. november 2009 #7 Skrevet 15. november 2009 Mike: Dumt å høre at det ikke ble storsuksess i helgen, men regner med det var litt deilig for det om;) Ang. å fortelle det til det aktuelle paret, så kommer ikke jeg på noe lurt å si. Kanskje bare være ærlig? "Vi syntes opplevelsen var deilig, men liker det mer sånn og sånn" Evt. den klassiske med at kjemien ikke stemte helt? Når dere er fire stykker, så er det sikkert ikke så uvanlig at hvertfall en føler det ikke svarte helt til forventningene. Det ble på en måte en suksess fordi det dreier seg om 2 veldig fine individer som vi kommer godt overens med. Vi hadde en flott kveld på flere plan, og jeg ville ikke vært foruten. For min egen del så tror jeg at mannen i det andre paret er hakket mer biseksuell enn meg hvis det går an å si noe så dumt, jeg har ihvertfall lært at kvinner er det som desidert tenner meg mest
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #8 Skrevet 15. november 2009 Og ellers har du det bra? Jeg svarte på spørsmålet ditt, derfor synes jeg ikke at du har rett til å bli fornærmet.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #9 Skrevet 15. november 2009 Det ble på en måte en suksess fordi det dreier seg om 2 veldig fine individer som vi kommer godt overens med. Vi hadde en flott kveld på flere plan, og jeg ville ikke vært foruten. For min egen del så tror jeg at mannen i det andre paret er hakket mer biseksuell enn meg hvis det går an å si noe så dumt, jeg har ihvertfall lært at kvinner er det som desidert tenner meg mest Så flott at du har lært det- gratulerer!
Gjest MikeWaters Skrevet 15. november 2009 #10 Skrevet 15. november 2009 Så flott at du har lært det- gratulerer! Aha, skjønner...............
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #11 Skrevet 15. november 2009 Aha, skjønner............... Det som er cluet, du skjønner ingenting
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #12 Skrevet 15. november 2009 Jeg svarte på spørsmålet ditt, derfor synes jeg ikke at du har rett til å bli fornærmet. Vel du fornærmet han kraftig og bevisst så det har han all verdens grunn til. Er det noen her i tråden som jeg synes har manglende moral er det deg som rakker slik ned på folk for seksualvaner de har. Jeg kjenner forøvrig flere som har swinget og der er det defintitivt ikke noe galt med moral eller empati eller psykologisk balanse.
Rimmern Skrevet 15. november 2009 #13 Skrevet 15. november 2009 Herregud folkens, for svarte faen. Slutt å mate trollet!
Gjest Hotwife Skrevet 17. november 2009 #14 Skrevet 17. november 2009 Det som er cluet, du skjønner ingenting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå