Gjest datadoktoren Skrevet 16. november 2009 #21 Skrevet 16. november 2009 Velkommen i gjengen, slik har jeg det hele tiden. Nå bor riktignok ikke jeg hos min mor, men hver gang jeg er der, så blir jeg bedt om å fikse noe. Folk skulle brukt like mye penger på kursing som de gjør på datamaskiner. I huset til muttern & co er det intet mindre enn 4 datamaskiner.hei
robotkalle Skrevet 16. november 2009 #22 Skrevet 16. november 2009 Sånn er fattern min også. Han er verst faktisk! Jeg tror det er litt sånn at når du først begynner å fikle litt med datamaskiner, lese litt, gjøre litt osv, så er du mindre redd for konsekvensene av å gjøre noe galt. Det er fryktelig mange knapper, og om du trykker noe feil, har du da ødelagt PCen? Printeren? Kameraet? Når det er sagt, så kjører fattern i øyeblikket en fedora-linux installasjon, og det går helt greit, det er bare klikking det går i. Klikk, klikk, opp med Abiword og firefox. Idiotsikkert.
Mir Skrevet 17. november 2009 #23 Skrevet 17. november 2009 Kjenner meg igjen her. Og hvorfor "funker det ikke" så ofte for dem ? Det har jeg lurt på ;P Hvorfor fungerer det ikke for deg å trykke på Explorerknappen, men for alle andre ? Og så er dem livredde for at dem skal ødelegge pcn... Moren min gikk på datakurs og nå er hun veldig flink =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå