Gå til innhold

Blikket til kåte jenter

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Jeg blir ikke nervøs av attraktive gutter (det hører vel fjortistiden til?).

Fruktbare jenter oppfører seg annerledes enn damer i overgangsalderen.

Jeg reagerer i møte med gutter/menn jeg tenner på - men ikke ved å føle meg usikker/underlegen. Tenner tvertimot på mandige, selvsikre gutter som får meg til å slappe av, jeg.

Man kan være nervøs på to måter: en god (sommerfugler i magen) og en dårlig (vondt i magen). Attraktive gutter påfører førstnevnte på jenter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan være nervøs på to måter: en god (sommerfugler i magen) og en dårlig (vondt i magen). Attraktive gutter påfører førstnevnte på jenter.

Og hva en jente betegner som attraktiv er forskjellig fra jente til jente. Jeg takler ikke høye-på-pæra-jeg-er-så-pen-og-deilig gutter, jeg tiltrekkes av intelligente og morsomme mannfolk som jeg kan ha en god diskusjon med og som får meg til å le, mens noen jenter tiltrekkes av motsatte.

Men du kan gjerne trolle videre, tror jeg heller skal kose meg med kjæresten (som er perfekt i mine øyne) enn å sitte her.

Skrevet (endret)

Jeg er så fruktbar, atte. ;)

Du vet VELDIG mye om jenter,du!

Sommerfugler i magen får man helt klart i møte med mennesker man tenner på (en liten digresjon er likevel at man ikke alltid tenner på de kjekkeste - men de kuleste/mandigste/mest selvsiikre/morsomste/kunnskapsrike).

Det er dette med at du hevder denne "nervøsiteten" fører til at man finner sin "naturlige plass som kvinne, underlegen mannen", normalt oppegående jenter/damer reagerer negativt på, vet du.

Det er viktig med spenningsfeltet mellom mann og kvinne. Selv er jeg feminin og tenner på maskuline menn (må ikke forveksles med machomenn). Men om noen skulle ha behov for å føle seg overlegen meg, eller ha et ønske om at jeg som kvinne skulle være underlegen, er det full avtening, selvfølgelig. Jeg liker trygge, selvsikre menn, ikke tullinger.

Endret av Miss Undercover
Skrevet
Du vet VELDIG mye om jenter,du!

Hehe, det er VELDIG lite som tyder på det ut fra innleggene hans ;)

Hva er forresten alle de tretallene han strør rundt seg med? En eller annen fjortiskode? Eller antall ganger han har skrevet om kvinnelige kjønnsorganer på kg? Jeg spør fordi jeg nærmer meg overgangsalderen, har ikke greie på disse kodene til ungdommen nå til dags :)

Skrevet
Jeg synes egentlig HI ditt var litt sjarmerende ivrig.

Men...

...det er altså ingen "ordentlige gutter" som har som mål å få jenta (eller noen andre for den saks skyld) til å bli usikker på seg selv, altså.

Ekte menn er 100% trygge i seg selv og ønsker selvfølgelig å ha en partner med rak rygg og normal selvtillit.

(Det er bare tapere som har behov for å undertrykke andre)

Du og fjortisen er like showinistiske begge to. Er det bare menn som er 100% trygge på seg selv som er ekte mannfolk??? Har du aldri hørt om angst?

Skrevet

Haha, at en tråd kan skli så ut av bane.

Til TS, jeg er klar over mitt "vil ha deg blikk", og får gjerne ett i retur. De skjer aldri bevisst da, derfor de er så intense kanskje.

Skrevet

Hahahaha, min gode pjokk - du har misforstått mye med tiltrekning.

Det er ikke hvordan du ser ut, men hvordan du ter deg. Kroppspråk, utstråling, klessmak (til en viss grad), blikk og selvsikkerhet er det som tiltrekker jenter.

Noen av de beste jeg vet om, når det kommer til damer, har litt mage (vi snakker folk som ligger på en 60-140 kvinnfolk her - dog skal det være sagt at ene kameraten som har 140 har minst mage :P). Jeg har litt mage, og jeg har vel en god del mer enn gjennomsnittet.

Du sier at gutter med mage har mangel på testosteron? Du har nok mye å lære angående testosteron. Antall utløsninger, kosthold og genetikk har også en innvirkning på testosteron - ikke bare trening. Grunnen til at menn gjerne har litt ekstra rundt magen, er at det er der vi først legger på oss. Dette er for å beskytte indre organer.

You've still got a lot to learn, young one.

Skrevet (endret)
Du og fjortisen er like showinistiske begge to. Er det bare menn som er 100% trygge på seg selv som er ekte mannfolk??? Har du aldri hørt om angst?

Gud hjelpe og trøste.

Psykiske problemer er vel en helt annen debatt, eller hva?

Jeg prøver å fortelle HI at det slett ikke er noen turn-on med menn som har behov for å føle seg overlegen kvinner. I den forbindelse hevder jeg at de mennene som står høyt i kurs hos meg, er menn som er trygge nok i seg selv til ikke å ha behov for å undertrykke kvinner. Det er du enig i, eller?

Endret av Miss Undercover
Gjest AnonymGutt
Skrevet
Selv er jeg feminin og tenner på maskuline menn (må ikke forveksles med machomenn).

Hva legger du egentlig i det utsagnet? Hva er i dine øyne forskjellen på maskuline menn, og "machomenn"? Bare lurer :)

Skrevet
Tror du en guttekropp er designet for å ha fett rundt magen? Fett rundt magen tyder på en redusert testosteron produksjon fordi gutten lever feil (dårlig mat og mye stress), og mengden testosteron er hva som skiller gutter fra jenter.

hehe, hvilken oppførsel forventer du egentlig av en gutt på et "kvinneforum"? Gutter som oppfører seg seriøst her (gutter som søker internett-hjelp fra jenter) har virkelig et problem.

Dere må forstå at det er gøy å snakke om fitte. Det er i bunn og grunn det som trekker oss til dere.

Hor her ditt nek, blant kampsortutovere i kina og japan er det mere normen enn unntaket a ha litt mage. Disse gutta er trent som norske toppidrettsutovere og har mental styrke nok til a psyke deg ut med blikket sitt alene sa de slipper aa bruke tid pa aa banke deg helselos. Det samme kan man pa mange mater si om kroppene til mange indianske menn i latin amerika. Masse fysisk arbeid hele dagen, ra styrke og ganske mye mage. Det gikk en programmserie paa tv for en stund siden hvor en gruppe topptrente vestlige menn dro rundt til forskjellige stammesammfun og konkurerte med dem i deres lokale kampsporter, some regel ulike former for bryting. Disse gutta fikk stort sett juling hele tiden av middelaldrende menn med mage. Det vestlige synet pa hvordan en sunn kropp ser ut er misforstatt og reflekterer heller hvordan visse spesifikke treningsteknikker far deg til aa se ut heller en hva some rsunt og hva som egentlig er et tegn pa stor styrke. Det er omtrent som nar du sammenlignerkroppsbyggere med deltagere i strongmannkonkuranser. Kroppsbyggerne ser jo mye sterkere ut men strongmennene kan lofte og kaste flere ganger saa mange kilo som kroppsbyggerne. Stronmann gutta er som regel svaer, men de er ofte ganske lubne og har sjelden spesielt definerte muskler selv om en del av dem ogsa har det.

Forovrig tror jeg du er jomfru.

Gjest Gjest_jen_*
Skrevet

Hehe, jeg har fått mange kommentarer på mitt kåthetsblikk. Det er visst absolutt ikke til å ta feil av!

Resten av innleggene til ts er vås, hehe. Må du være den sterkeste og undertrykke kvinnen? Det er ikke det attraktive menn gjør, de får meg til å føle meg som dronninga på haugen. Dine innlegg bærer preg av at du a) sjekker opp damer med low self esteem og b) er 16 år.

Jeg tror på at du har funnet en av mange innfallsvinkler til å sjekke opp usikre kvinner som kan fungere. Men du kommer til å slite når du blir eldre og mer kravstor og møter ei som faktisk er selvsikker, for du kan gi sånne damer så mye sommerfugler du vil - vi lar oss ikke vippe av pinnen av en mann, og spesielt ikke om det er innlysende at det er det han prøver på! Da dauer de sommerfuglene momentant.

Skrevet
Resten av innleggene til ts er vås, hehe. Må du være den sterkeste og undertrykke kvinnen? Det er ikke det attraktive menn gjør, de får meg til å føle meg som dronninga på haugen.

Dessverre tar du feil her. Dette er slik du ønsker det skal være, men all erfaring tilsier at: behandler du kvinnfolket som en prinsesse -> blir du uinteressant. Behandler du henne som dritt -> får hun ikke nok av deg.

Det er i korte trekk.

To av de største kvinnelige fantasiene er enten å bli dominert eller å dominere. Tror TS har misforstått dette med å dominere, du trenger ikke undertrykke for å dominere - dog liker overraskende mange jenter det.

Skrevet

Hahahahaha! Sterke og svake kjønn og skrangling i eggstokkende... Haha=)=)

Gjest kosegutten
Skrevet

Ingen forkjell på ordentlig og ikke ordentlig gutter.

Det fnnes de med selvtillit, det finnes de uten.

Folk glemmer at tiltrekkning oppstår ved biologiske årsaker.

Biologisk tiltrekkning, kan føre til disse blikkene.

Samme gjelder om du er stereotypen hennes

Gjest kosegutten
Skrevet

OP: Du virker som en gutt som har lest the game, fått dilla, lest på diverse PU forumer, og misforstått alt :P

Skrevet
Hva legger du egentlig i det utsagnet? Hva er i dine øyne forskjellen på maskuline menn, og "machomenn"? Bare lurer :)

Med macho tenker jeg på karikatur av tradisjonelle kjønnsroller - som i kjempesterk, taus, dominerende, ikke i kontakt med følelsene sine og kankskje tilbøyelig til voldelig atferd.

Med maskulin, tenker jeg passe ujålete, fysisk sterkere enn meg, passe handy men samtidig omsorgsfull og interessert i å kommunisere, snill og morsom.

Dette er kortversjonen - og "maskulin" rommer selvfølgelig både mer og mindre enn dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...