Gjest Gjest_Mariam_* Skrevet 15. november 2009 #1 Del Skrevet 15. november 2009 Ser at noen under her har fått fine svar med forslag til tilbehør til sin kjole, så jeg prøver jeg også Jeg har kjøpt den rosa kjolen fra Jenny Skavlan-kolleksjonen hos BikBok. Her er bilde: http://ceciliefelice.blogg.no/images/27258...55725727312.jpg Jeg skal på fest neste helg og skal ha på denne, men nå er jeg usikker på hva jeg skal bruke av tilbehør og med hvilke farger. Svart er jo en trygg farge, men jeg føler at det kan bli litt "sterkt" og mye med bare disse to fargene sammen. Samtidig kommer jeg ikke på noe annet heller. Går det an for eksempel å ha svarte pumps og så en veske i en annen farge? Hva med smykker? Jeg er blond og kler sølv bedre enn gull. Snille jenter, hjelp meg! Jeg er forferdelig dårlig til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #2 Del Skrevet 18. november 2009 Hjeeeelp! Nå nærmer helgen seg. Noen som vil hjelpe meg litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 18. november 2009 #3 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg synes knallrosa er dødsfint sammen med sort, men du kan definitivt ta inn noe sølv/grått. Hvis du er bekymret for å ta inn sølv/en annen farge tipper jeg du har en ekstremt lite vågal stil til hverdags? Du kan selvfølgelig det, rosa kjole, sorte pumps, sølvsmykker/eventuelt med noe sort i og grå veske går fint. Jeg ville brukt 'mørkt' sølv i stedet for glinsende bling, men det er jo smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #4 Del Skrevet 18. november 2009 Hvis du er bekymret for å ta inn sølv/en annen farge tipper jeg du har en ekstremt lite vågal stil til hverdags? Takk for svar! Hehe, min hverdagslige stil er ikke SÅ ekstremt lite vågal. Men jeg pynter meg med kjole ganske sjelden, og enda sjeldnere med sjokkrosa. Dessverre er jeg dårlig til å se hva som passer sammen første gang, det er nok derfor jeg nøler litt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #5 Del Skrevet 23. november 2009 Oppdatering: Jeg kjørte rosa kjole med sølvsko og sølvveske. Det ble veldig bra Dessverre klarte en av festdeltakerne å søle glo på kjolen, så det ble et stort hull foran. Menmen, sånn skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå