aniM Skrevet 24. april 2002 #1 Del Skrevet 24. april 2002 Du kom Du fikk Du tok Du gikk.... Jeg vet ikke annet... Kanskje jeg elsker deg... Så mye at jeg nesten hater deg Eller elsker jeg å hate deg? Mest av alt Hater jeg å elske deg... Den dagen du kommer tilbake Skal jeg spise dette jæ... tastaturet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniM Skrevet 24. april 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 24. april 2002 Ikke meningen å forstyrre den lystige stemningen her folkens... Er i det frustrerte hjørnet her og nå, måtte få det ut! -Mina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. april 2002 #3 Del Skrevet 27. april 2002 Stakkars deg! Du forstyrrer ikke noen lystig stemning, vet du! Her på snikk-snakk er det fritt fram for alle å komme med sine utblåsninger; gleder som sorger. Jeg tror rett og slett jeg sender deg en liten klem! Kanskje du trengte en? Hilsen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 27. april 2002 #4 Del Skrevet 27. april 2002 Hei! Du skal få en klem fra meg også! Klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniM Skrevet 28. april 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 28. april 2002 *Klemmer dere glad tilbake* -Mina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. april 2002 #6 Del Skrevet 28. april 2002 Takk for tilbake-klemmen! Håper det går fint med deg! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniM Skrevet 28. april 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 28. april 2002 Takk!! Det går supert, er lenge siden jeg VIRKELIG har vært trist... Men kjærlighetssorg setter spor, og solen tar med seg minner. Ser på det som noe som var og aldri mer vil bli, men det var jo fantastisk så lenge det varte! Tror ikke det er et menneske som ikke kjenner seg igjen der. Ser fremover nå, og det er GODT! Sommer ute og sommer inne... I hjertet:) -Mina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. april 2002 #8 Del Skrevet 28. april 2002 Ja, kjærlighetssorg har vel de fleste av oss opplevd. Det kan være nådeløst vondt! Som regel går livet videre, men som du sier: Kjærlighetssorgen setter spor. Likevel er jeg av den oppfatning at det å oppleve sorg, kjærlighetssorg eller tap på andre måter, er med på å gjøre oss til klokere, modnere og mer empatiske mennesker. Kjærlighetssorgen gjør noe med oss, gir oss noe å ta med oss videre på veien. Kanskje kan vi lettere sette oss inn i andres situasjon når noen vi kjenner har det vanskelig. Så fint at du er glad og at du ser lyst på livet! Gjem minnene dypt i hjertet ditt som noe godt og vakkert, og gled deg til alle dagene og mulighetene som ligger foran deg! God klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå