Gå til innhold

HJELP! Noe har klikka!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger sårt hjelp!! Jeg får ikke logget på mailen min, har hotmail. Problemet dukket opp igår og jeg har aldri hatt problemet før, har heller ikke drevet og tuklet med noen knapper eller innstillinger!

Etter å ha skrevet inn passordet og trykket på "logg inn", så skjer ikke annet enn at jeg får opp en sånn gul feilmelding helt øverst på siden hvor det står:

"Internett Explorer har begrenset dette området fra å vise innhold med sikkerthetssertifikatsfeil, for å bedre sikkerheten. Trykk her for alternativer.." også trykker jeg, "vis blokkert innhold". Men ingenting skjer.. Hva er greia?? :klø: Har lest litt om hvorfor feilmeldingen dukker opp, og det står at det er webområdet som er problemet og ikke selve Internett Explorer.. Men kjæresten min får logget inn!! Både på sin pc og på min.

Har msn og der står det at jeg har 15 mail i innboksen, men det funker ikke å prøve komme seg inn på mailen via linken i der heller. ÅÅH; FRUSTRERT!! :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg trenger sårt hjelp!! Jeg får ikke logget på mailen min, har hotmail. Problemet dukket opp igår og jeg har aldri hatt problemet før, har heller ikke drevet og tuklet med noen knapper eller innstillinger!

Etter å ha skrevet inn passordet og trykket på "logg inn", så skjer ikke annet enn at jeg får opp en sånn gul feilmelding helt øverst på siden hvor det står:

"Internett Explorer har begrenset dette området fra å vise innhold med sikkerthetssertifikatsfeil, for å bedre sikkerheten. Trykk her for alternativer.." også trykker jeg, "vis blokkert innhold". Men ingenting skjer.. Hva er greia?? :klø: Har lest litt om hvorfor feilmeldingen dukker opp, og det står at det er webområdet som er problemet og ikke selve Internett Explorer.. Men kjæresten min får logget inn!! Både på sin pc og på min.

Har msn og der står det at jeg har 15 mail i innboksen, men det funker ikke å prøve komme seg inn på mailen via linken i der heller. ÅÅH; FRUSTRERT!! :sur:

Nå har jeg forresten prøvd å logge meg på pc'en til venninnen min og der kom jeg inn! Så det er jo min pc det tydeligvis er noe galt med :sukk: Har prøvd å sjekke om det er noe med nettverksinnstillingene, men de ser normale ut ..

Ingen som vet??

Skrevet

Sett deg ned og pust rolig :)

Start med de små løsningene som ofte fikser slike problemer.

1. Avslutt Internet Explorer, og avslutt alle forekomster av Windows Utforsker.

2. Åpne kontrollpanel , og dobbeltklikk Alternativer for Internett i

3. I kategorien Generelt klikker du Slett informasjonskapsler under Midlertidige Internett-filer, og klikker deretter OK.

Klikk OK

Prøv å åpne explorer igjen for åse om du får logget på. Jeg bruker ikke explorer lenger så det har gått litt i glemmeboken.

Har aldri problemer med Opera nettleser, og får oftere problemer med explorer. Hvis du vil bytte ; www.opera.com

Skrevet
Sett deg ned og pust rolig :)

Start med de små løsningene som ofte fikser slike problemer.

1. Avslutt Internet Explorer, og avslutt alle forekomster av Windows Utforsker.

2. Åpne kontrollpanel , og dobbeltklikk Alternativer for Internett i

3. I kategorien Generelt klikker du Slett informasjonskapsler under Midlertidige Internett-filer, og klikker deretter OK.

Klikk OK

Prøv å åpne explorer igjen for åse om du får logget på. Jeg bruker ikke explorer lenger så det har gått litt i glemmeboken.

Har aldri problemer med Opera nettleser, og får oftere problemer med explorer. Hvis du vil bytte ; www.opera.com

Det funket ikke ... :tristbla:

Gjest Gjest_November_*
Skrevet

Det er et skudd i blinde, men kanskje det hjelper... Alternativer for Internett > Sikkerhet > Tilbakestill alle soner til standardnivå.

Skrevet

Prøv med en annen nettleser før panikken griper deg.

Skrevet
Prøv med en annen nettleser før panikken griper deg.

Panikken hadde faktisk grepet meg! Men, jeg prøvde med Mozilla - og jeg kom inn!! :biggrin: HERLIG! Men skjønner bare ikke hva som har skjedd med Explorer ...

Skrevet

Explorer er no dritt. Har bytta for godt nå, etter utrolig mye tull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...