Gjest Gjest_Glad_* Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Jeg har falt helt pladask for ei muslimsk jente, med øyne så vakre som diamanter. Er selv norsk, føler kjemien er tilstede, men er litt usikker på om jeg bare skal kjøre på. Jeg tenker jo at det bør jeg jo, vi lever i et flerkulturelt og stadig mer globalt samfunn og kan ikke la meg stoppe av eventuelle intolerante, trangsynte brødre som jeg selv har sett har vært på byen med ett mål for øye. Jeg tenker at jeg ikke kan akseptere at jeg skal bli diskriminert og være underdanig bare fordi jeg er norsk. Hva synes dere jeg bør gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Selvfølgelig skal du bare kjøre på.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Ja, kjør på. Forbudt mus er god mus.
MarianneE Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Tja, du kan jo undersøke om hun er interessert i deg, da. Om det er aktuelt for henne med sex/forhold. Er hun med på det hele, hva stopper deg?
Ethereal Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Jeg syns du skal høre hva hun mener om saken, jeg. Hvis hun vil ha sex med deg er det bare å kjøre på, men du får da også respektere det hvis hun ikke har lyst.
Cuckold Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 (endret) Jeg har falt helt pladask for ei muslimsk jente, med øyne så vakre som diamanter. Er selv norsk, føler kjemien er tilstede, men er litt usikker på om jeg bare skal kjøre på. Jeg tenker jo at det bør jeg jo, vi lever i et flerkulturelt og stadig mer globalt samfunn og kan ikke la meg stoppe av eventuelle intolerante, trangsynte brødre som jeg selv har sett har vært på byen med ett mål for øye. Jeg tenker at jeg ikke kan akseptere at jeg skal bli diskriminert og være underdanig bare fordi jeg er norsk. Hva synes dere jeg bør gjøre? Skjønner ikke helt spørsmålet jeg. Når norske gutter ikke har forhold med muslimske innvandrerjenter på den måten muslimske innvandrergutter har det med norske jenter, er det jo ikke fordi de norske guttene er hensynsfulle eller underdanige, men fordi disse jentene lever i en kultur der man legger vekt på at kvinnen skal holde seg på matten frem til hun er gift. Dette betyr både at jentene passes på og har mye mindre frihet enn sine brødre, og til en viss grad at de selv forsøker å holde seg "rene" slik at de ikke skjemmer ut seg selv og sin familie. (slik de ser det) Hvis du har truffet en muslimsk jente som er interessert i deg og som ikke lar seg stoppe av sin kultur og sin familie er det med andre ord bare å kjøre på. Endret 15. november 2009 av Cuckold
Gjest Gjest_colin_* Skrevet 15. november 2009 #7 Skrevet 15. november 2009 Vær forberedt på at det blir lite bacon til frokost fremover;) Får ikke håpe du har husdyr som f.eks hund...
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #8 Skrevet 15. november 2009 Vær forberedt på at det blir lite bacon til frokost fremover;) Får ikke håpe du har husdyr som f.eks hund... Alle muslimer ikke på den måten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå