Gjest krutt Skrevet 14. november 2009 #1 Del Skrevet 14. november 2009 Hei Jeg bestilte meg en svart, kort ulljakke på dorothyperkins.com. Jeg sto mellom str 8 og 10 og endte tilslutt på 8... Men nå ble jeg plutselig veeldig usikker om jeg har valgt en som er for liten ?? Bruker 34 i jakker på h&m men small på feks bik bok eller veromoda.. Håper noen med erfaring fra nettbutikken kan berolige meg og fortelle at jeg valgte rett str Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. november 2009 #2 Del Skrevet 14. november 2009 Gå inn på Size Guide, der står det meget detaljert i både centimetre og inches Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 14. november 2009 #3 Del Skrevet 14. november 2009 Du har ikke valgt feil! Hvis ikke det er noe rart med konstruksjonen. Jeg får ikke på meg 34 eller S i Norge, men størrelse 10 passer meg fint, ganske romslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thunderbat Skrevet 14. november 2009 #4 Del Skrevet 14. november 2009 Oversikten her er ganske grei http://www.kvinneguiden.no/artikler/nettstorrelser/30269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå