Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Jeg og kjæresten min var vært sammen i 1 år og 2 månder, før han bestemte seg for å gjøre det slutt med meg på mandag sist uke. Han sa det var fordi han var usikker på hva han selv følte og var ikke sikker på om han elsket meg sånn som før lenger. Jeg foreslo at vi heller kunne ta en pause, så han fikk tenkt litt gjennom ting og hva han egentlig ville, men det orket han ikke da han mener det var det samme som å gjøre det slutt. Han hadde heller ikke lyst til å slå opp, og ikke lyst til å fortsette sånn som vi gjorde, så jeg tvang han til å ta et valg. Vi gråt mye begge to, men han sa at det var til det beste. Så den samme natten, 3 timer etter han slo opp begynte han å sende meg meldinger der han sa han følte deg helt jævelig, angret mye og mente han hadde tatt feil beslutning og når han tenkte på et liv uten meg, føltes det ikke riktig. Jeg svarte han så godt jeg kunne at dette var vondt for meg, og at å sende sånne meldinger gjorde det ikke akuratt bedre. For alt jeg vet kan det hende han sa det fordi han hadde skyldfølelse og ikke ville jeg skulle ha det vondt, eller at han fikk panikk for at han plutselig var alene. Så derfor ba jeg han heller kontakte meg når han hadde tenkt litt gjennom ting og viste hva han ville. Det har nå gått 5 dager, og jeg har ikke hørt noenting. Så logget jeg meg på msn i dag, og så at han var pålogget. Der hadde han fortsatt mitt navn i nicket sitt med masse hjerter og jeg er fortsatt oppførst som kjæresten hans på facebook! Og jeg vet at han sitter på pc'n hver dag. Så da syns jeg hvertfall han kunne tatt meg bort fra msn. Han logget av like etter at jeg logget på. Og jeg har såååå lyst til å sende han melding og spørre hvorfor han ikke har tatt meg bort! Men jeg vil ikke ta kontakt med han, før han har fått tenkt gjennom tingene. Men så tenkte jeg at jeg skulle forhøre meg litt her først, om noen har noen formening om hva han kan mene med alt dette? Jeg elsker han kjempe høy, og men det gjør meg så vondt at han leker sånn med følelsene min.
Wildy Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Vent litt før du renner han ned med meldinger i hytt og pine. La ting synke litt for dere begge. Det er mye følelser ute og går de første dagene etter ett brudd, og mye kaos.
Gjest TS Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Jeg og kjæresten min var vært sammen i 1 år og 2 månder, før han bestemte seg for å gjøre det slutt med meg på mandag sist uke. Han sa det var fordi han var usikker på hva han selv følte og var ikke sikker på om han elsket meg sånn som før lenger. Jeg foreslo at vi heller kunne ta en pause, så han fikk tenkt litt gjennom ting og hva han egentlig ville, men det orket han ikke da han mener det var det samme som å gjøre det slutt. Han hadde heller ikke lyst til å slå opp, og ikke lyst til å fortsette sånn som vi gjorde, så jeg tvang han til å ta et valg. Vi gråt mye begge to, men han sa at det var til det beste. Så den samme natten, 3 timer etter han slo opp begynte han å sende meg meldinger der han sa han følte deg helt jævelig, angret mye og mente han hadde tatt feil beslutning og når han tenkte på et liv uten meg, føltes det ikke riktig. Jeg svarte han så godt jeg kunne at dette var vondt for meg, og at å sende sånne meldinger gjorde det ikke akuratt bedre. For alt jeg vet kan det hende han sa det fordi han hadde skyldfølelse og ikke ville jeg skulle ha det vondt, eller at han fikk panikk for at han plutselig var alene. Så derfor ba jeg han heller kontakte meg når han hadde tenkt litt gjennom ting og viste hva han ville. Det har nå gått 5 dager, og jeg har ikke hørt noenting. Så logget jeg meg på msn i dag, og så at han var pålogget. Der hadde han fortsatt mitt navn i nicket sitt med masse hjerter og jeg er fortsatt oppførst som kjæresten hans på facebook! Og jeg vet at han sitter på pc'n hver dag. Så da syns jeg hvertfall han kunne tatt meg bort fra msn. Han logget av like etter at jeg logget på. Og jeg har såååå lyst til å sende han melding og spørre hvorfor han ikke har tatt meg bort! Men jeg vil ikke ta kontakt med han, før han har fått tenkt gjennom tingene. Men så tenkte jeg at jeg skulle forhøre meg litt her først, om noen har noen formening om hva han kan mene med alt dette? Jeg elsker han kjempe høy, og men det gjør meg så vondt at han leker sånn med følelsene min. Som sagt så har jeg ikke tatt noe kontakt med han, og jeg kommer heller ikke til å gjøre det før han fått nok tid til å tenke over ting. Men gjør man det slutt, så syns jeg hvertfall man burde fjerne slike kjærlighets erklæringer. Det er det som gjør meg så forvirret. :/
Gjest Gjest_line_* Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 At han ikke har endret på msn eller facebook kan rett og slett være fordi han vil kunne tenke gjennom ting uten innblanding fra andre. Dersom han plutselig hadde fjernet status fra facebook, og navnet ditt fra msn (som kanksje har vært der en del måneder også), ville folk reagert. I stedet for å bry seg om hva han føler ville han kanskje måtte ta hensyn til hva alle andre mener og tenker osv om dette. Synes forresten det var svært bra av deg å be ham om å tenke litt mer på det, viser at du vil han skal være sikker selv om det evt skulle bety at det ikke er deg han ender opp med.
Gjest ts Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Hm ja det er ikke umulig. Men han burde jo være såpass forståelsesfull at han skjønner jeg blir forvirret og lei meg av å se det. Det gir meg jo på en måte et slags falskt håp om at alt kommer til å ordne seg mellom oss.
Kosemose Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 Hm ja det er ikke umulig. Men han burde jo være såpass forståelsesfull at han skjønner jeg blir forvirret og lei meg av å se det. Det gir meg jo på en måte et slags falskt håp om at alt kommer til å ordne seg mellom oss. Du har jo bedt ham tenke seg om i fred og ro, så da gjør han vel det da? Og hvis han er usikker og tenker seg om, skjønner jeg godt at han ikke har hastverk med å slette alle spor av deg. Og hva spiller det egentlig for rolle, du hadde sikkert blitt like lei deg hvis han hadde slettet alle spor etter deg fra dag en... Håper det ordner seg for dere igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå