@shygirl@ Skrevet 21. august 2003 #1 Skrevet 21. august 2003 Er det noen som har vært på disse plassene og kan fortelle litt om hva de synes...? Vi driver å kikker litt på bryllupsreiser og disse to plassene er noen av de vi vurderer... Noen som har andre forslag...? Mottas med stor takk... Vi har tidligere vært 2 ganger i Los Gigantes på Tenerife og er kjempefornøyd med feriene der, så det er også et alternativ... Anbefales på det varmeste...
fruenge Skrevet 21. august 2003 #2 Skrevet 21. august 2003 HVis du søker på Domenikanske Republikk vil du finne flere innlegg både jeg og andre har skrevet.
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2003 #4 Skrevet 27. august 2003 Hei du! Jeg har akkurat (for 2 uker siden) kommet hjem fra Dom.Rep. Dette var vår bryllupsreise, og jeg vil anbefale alle andre denne plassen i verden. Vi bodde på AI - all inclusive-resort, og dette fungerte veldig bra. Alt du spiser og drikker er inkludert. Tom rene håndklær til stranden hver dag! Vi reiste med Wikstrøm til Viva Dominikus Palace, rett ved La Romana. Det ligger ca 1,5-2 timer fra flyplassen i Santo Domingo. Vi fløy via Paris med Air France. Jeg må si at flyene er TRANGE :cry: , og anbefaler å betale det det evt koster for 1.klasse, det må være mer komfortabelt, men nok om det. Vi hadde en uforglemmelig tur og koste oss masse, og gjorde det man "skal" gjøre :blunke: på bryllupsreise; badet, solte oss og slappet av. Lykke til med valget og planleggingen!
@shygirl@ Skrevet 27. august 2003 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2003 Tusen takk for svaret, gjest! Skal gå innom Wickstrøms sider på nettet å kikke nå... Hva synes du om Wickstrøm? Brukbart å reise med...? Jeg har hørt en del negativt om dem tidligere, skjønner du... Kan man bestille første klasse...?
EMMA2 Skrevet 29. august 2003 #6 Skrevet 29. august 2003 Hei Shygirl! Det var meg som var gjest ovenfor, var bare ikke logget inn. Wikstrøm var helt greit for oss. Vi hadde litt problemer med transporten fra hotellet til flyplassen, da vi skulle hjem. Sjåføren var utsatt for en ulykke, og kom ikke. Det endte med at vi avtalte med deres kontaktperson der, pr telefon at vi skulle ta drosje. Den kostet 75 dollar, som vi måtte legge ut. :-? Da vi kom hjem tok jeg bare en telefon til Wikstrøm og forklarte situasjonen, og fikk penger inn på kontoen min for å dekke utlegget, og helt uten kvittering el. for det fikk vi jo ikke! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå