miss_pretty Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Hei! Jeg har hatt spiseforstyrrelser i 9-10 år, er 24 år nå, og jeg lurer på en ting. Når jeg ser andre mennesker kjøpe godteri og andre usunne ting, går man da hjem/på kino osv.. og koser seg med dette uten å tenke videre over det? Det hender jo at jeg selv har gått hjem med sjokolade eller potetgull, men da har jeg følt meg skamfull mens jeg kjøpte det og mitt eneste formål er å spise det for å så kaste opp. Jeg SKJØNNER bare ikke HVORDAN man kan kose seg for å så la dagen gå videre. Jeg vet det er jeg som er syk. Men jeg vil bare vite, har "dere" aldri noe tanker rundt det? Hilsen ei som kunne tenke seg å kjøpe noe uten å være skamfull!
Chanel.No5 Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Jeg SKJØNNER bare ikke HVORDAN man kan kose seg for å så la dagen gå videre. Jeg vet det er jeg som er syk. Men jeg vil bare vite, har "dere" aldri noe tanker rundt det? Hilsen ei som kunne tenke seg å kjøpe noe uten å være skamfull! Tror det første du bør gjøre er å slutte å kjøpe dette for å spy det opp igjen, for det er ikke rart du føler deg skamfull da kjære deg(det kan ikke være noe god følelse stakkars..)... Håper du får profesjonell hjelp ihvertfall!!
Gjest Bolledeig Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Kjære Miss-Pretty Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite om det ligger god kompetanse bak svarene som gies. Jeg vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Vennlig hilsen Bolledeig-admin.
Anbefalte innlegg