Flua Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Har fått meg ny pc i dag, og lurer på...... Hvordan får jeg med meg private dok over? Feks bokmerker i Mozilla, og mailadresser? Har alt på en ekstern hard-disk, og kan sikker dra de over.....problemet er at jeg vet ikke hvor de skal legges. Nå går jeg fra XP til Vista også, så alt er fremmed. Jeg skal nå være flink å spørre før jeg prøver sjøl! :-) Musikk og bilder kan jeg sikkert bare dra over?
Flua Skrevet 15. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. november 2009 Ingen som har bytta pc og gjort dette altså?? Trodde dette var noe mange hadde peiling på......håper virkelig at noen vet..... :klø:
Gjest Marlo Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Du kan lagre bookmarksene hvor som helst på den eksterne hardisken. Enklest er vel å bare lage en mappe som du kaller Bookmarks, og lagre dem der.
Flua Skrevet 15. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2009 Jeg har de på hardisken.....men jeg er usikker på hvor jeg skal legge de på nymaskina for at de skal komme frem i Mozillan min?
Gjest Gjest_November_* Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 På den gamle maskinen: Åpne Mozilla Firefox > Bokmerker > Organiser bokmerker > Importer og sikkerhetskopier > Eksporter HTML > Lagre filen > Overfør filen til ekstern hardisk. På den nye maskinen: Overfør filen fra ekstern hardisk > Åpne Mozilla Firefox > Bokmerker > Organiser bokmerker > Importer og sikkerhetskopier > Importer HTML > Fra en HTML fil > Åpne filen.
Flua Skrevet 16. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2009 TUSEN TAKK Gjest_November_*!! U MADE MY DAY!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå