Sort Pastill Skrevet 14. november 2009 #1 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg er på jakt etter et par tights/leggings/stramme bukser i skinnimitasjon. Noen som har tips om hvor jeg kan lete? Ellers leter jeg etter en BILLIG men fin boblejakke med hette. Skal først og fremst brukes til bilbruk og sånt, men siden jeg er en ordentlig frysepinn kan det hende den skal brukes i litt mer offentlighet også, så den bør se relativt grei ut:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 14. november 2009 #2 Del Skrevet 14. november 2009 Vet jo ikke hvilken stil du har da... Boblejakke med hette 499,- Boblejakke - ikke så tykk - med hette 399,- Boblejakke tykk med hette 399,- (Begge de to siste har fått kommentarer fra folk som har kjøpt - jeg liker det på ellos og laredoute - de stemmer oftest godt er min erfaring) Tights bruker jeg ikke selv, så har ikke peiling, men kanskje noe sånt? Lakket materiale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #3 Del Skrevet 14. november 2009 Uff......... Så noen slike skinn tights på lindex her om dagen. Herregud så dødsstygge de er.. Ikke de jeg så, jeg mener ALLE slike tights i imitasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Nicky_* Skrevet 15. november 2009 #4 Del Skrevet 15. november 2009 Diigger skin imitert tights, de er bare råå stilige.. selges jo nesten over alt, Bikbok, gina tricot, lindex, cubus osv. koster ikke mer enn 200kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 15. november 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 15. november 2009 Takk for tips! Det er klart at slike klær må brukes med omhu, men i det riktige antrekket synes jeg "skinn"tights kan være innmari stilig. Skal sjekke ut butikkene jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 15. november 2009 #6 Del Skrevet 15. november 2009 Vet jo ikke hvilken stil du har da... Boblejakke med hette 499,- Boblejakke - ikke så tykk - med hette 399,- Boblejakke tykk med hette 399,- (Begge de to siste har fått kommentarer fra folk som har kjøpt - jeg liker det på ellos og laredoute - de stemmer oftest godt er min erfaring) Tights bruker jeg ikke selv, så har ikke peiling, men kanskje noe sånt? Lakket materiale Jeg har den jakken på den første linken din (eller iallefall en veldig lik en), og den er utrolig god og varm om vinteren! Anbefales virkelig. Og den blir ikke sånn varm at man føler seg helt klam og svett, bare god og varm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #7 Del Skrevet 16. november 2009 Den øverste boblejakka var meget tøff, og jeg tror den passer supert sammen med sånn skinntights. Jeg kjøpte en slik tights på Lindex for en stund siden og den er min favoritt. Ikke for stram og trang, men akkurat passe. Skulle handle meg en ekstra i forrige uke, men da var den ikke der lenger Vet de har noen lignende på Kappahl som virker ganske greier da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 17. november 2009 #8 Del Skrevet 17. november 2009 Kjøpte en skinntights på Lene-V som har veldig fin! Synd jeg ikke kan bruke den lenger etter jeg så Eli Hagen med skinntights på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Marken_* Skrevet 17. november 2009 #9 Del Skrevet 17. november 2009 Bik Bok har slike tights :o) Råkule!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 17. november 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 17. november 2009 Kjøpte en skinntights på Lene-V som har veldig fin! Synd jeg ikke kan bruke den lenger etter jeg så Eli Hagen med skinntights på tv Oh noooo! Søren Det var kanskje ikke akkurat henne jeg ville identifisert meg med Takk for svarene alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 17. november 2009 #11 Del Skrevet 17. november 2009 Tråden er ryddet Mrs Shorty, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå