Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :gjeiper:

Trenger en god rens til ansiktet og lurer på om noen kan anbefale en?

Er plaget med tørre partier i ansiktet og er plaget med urenheter/blanke partier.

Nå for tiden bruker jeg Clinique sin (den grønne pumpeflaska) men føler meg bare stiv i maska etter bruk og den føles alt for såpeaktig for ansiktet!

Har hørt mye bra om Decleor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei :gjeiper:

Trenger en god rens til ansiktet og lurer på om noen kan anbefale en?

Er plaget med tørre partier i ansiktet og er plaget med urenheter/blanke partier.

Nå for tiden bruker jeg Clinique sin (den grønne pumpeflaska) men føler meg bare stiv i maska etter bruk og den føles alt for såpeaktig for ansiktet!

Har hørt mye bra om Decleor?

Smører du deg etter rens? If not, do so. :)

Bruker Decléor selv for øyeblikket, cleansing milk.. synes den funker helt greit.

Skrevet

Hva med å gå innom et parfymeri og spørre noen som jobber der? De kan forhåpentligvis faget sitt og kan dermed hjelpe deg:-)

Skrevet

Kan anbefala og brukar sjølv Clinique Comforting Cleanser. DEt er ein rensekrem som ikkje tørkar ut, er tilpassa tørr/sensitiv hud, parfymefri og fuktgivande.

Skrevet

Det at du blri stram i maska kan være at du er fuktfattig eller reagerer på vann...jeg blei stram i maska a cleansing gel fra ulike merker. Men jeg er til nå veldig fornøyd med Cleansing Milk + Tonifying Lotion fra Decleor, hvor du ikke trenger å bruke vann :)

Gjest Christabelle
Skrevet

Min anbefaling er Dermalogica Cleansing Gel. Det høres ut som du har kombinert og fuktfattig hud?

Har skrevet innlegg om den på bloggen min her.

Skrevet
Det at du blri stram i maska kan være at du er fuktfattig eller reagerer på vann...jeg blei stram i maska a cleansing gel fra ulike merker. Men jeg er til nå veldig fornøyd med Cleansing Milk + Tonifying Lotion fra Decleor, hvor du ikke trenger å bruke vann :)

du er sannsynligvis fuktighetsfattig ja, og alle trenger ekstra fukt, eventuelt fett og næring til huden fra riktige renseprodukter og fuktighets kremer.

hvilken hudtype har du?

Mitt tips er å starte med en god hudanalyse hos en Hudpleier

signerer også selv cleansing milk+ tonic fra Decleor:)

Skrevet

Det beste av det beste er Babor hy-Öl & phytoactive tilpasset hudtypen! Gir masse fuktighet og pleier samtidig. Når du har prøvd det, da kan du aldri gå tilbake til noe annet! Trust me ;)

Skrevet

Dermalogica sin spesial cleansing gel er utrolig god, den skummer, huden føles og blir utrolig ren, og den kan du også bruke til å fjerne sminke rundt øynene. Den er absolutt mitt favoritt hudpleie produkt av alle serier og produkter.

Høres ut som den passer veldig godt til huden din og. Men det er jo også viktig å bruke en god krem som gir masse fuktighet, og ikke for tung for huden din ;)

Skrevet
Dermalogica sin spesial cleansing gel er utrolig god, den skummer, huden føles og blir utrolig ren, og den kan du også bruke til å fjerne sminke rundt øynene. Den er absolutt mitt favoritt hudpleie produkt av alle serier og produkter.

Høres ut som den passer veldig godt til huden din og. Men det er jo også viktig å bruke en god krem som gir masse fuktighet, og ikke for tung for huden din ;)

hvis du har fet hud, er denne god. jeg har bare litt fet t-zone og denne tørket ut huden min.

Denne er veldig sterk og gir ikke fukt, etter min mening

En cleansing milk fra dermalogica,decleor.

Har du prøvd MD formulations cleansing cream for sensetiv hud? Denne renser jo i dybden, går til lær og underhuden og får vekk urenhetene og balanserer huden igjen. Passer godt til hudtypen som du har beskrevet

Skrevet
hvis du har fet hud, er denne god. jeg har bare litt fet t-zone og denne tørket ut huden min.

Har du prøvd MD formulations cleansing cream for sensetiv hud? Denne renser jo i dybden, går til lær og underhuden og får vekk urenhetene og balanserer huden igjen. Passer godt til hudtypen som du har beskrevet

nope, den har jeg ikke prøvd. Hvor får man kjøpt MD? :)

Skrevet
nope, den har jeg ikke prøvd. Hvor får man kjøpt MD? :)

Jeg kjøpte Md på www.midwestskincare.com for noen dager siden. Vet ikke om alle produktene er billigst her, men i hvertfall det jeg skulle ha.

Gjest Christabelle
Skrevet

Det er ikke rensen sin jobb å gi fukt :) Det er kremer man påfører etterpå sin oppgave.

Skrevet
Det er ikke rensen sin jobb å gi fukt :) Det er kremer man påfører etterpå sin oppgave.

Er heller ikke rensens jobb å tørke ut.

Skrevet (endret)

Ultracalming cleanser fra dermalogica er min favoritt.

Denne kan også brukes på øynene.

Fikk et tips fra en hudpleier ang kjøp av rens.

Jeg skulle prøve å vente 30 min etter å ha renset huden, til jeg påførte krem. Vist den virka stram passet den ikke.

Endret av Malina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...