Gå til innhold

Dere som er store (overvektige), hvor kjøper dere bukser?

Gjest Overvektig

Anbefalte innlegg

Gjest Overvektig

Hei!

Jeg er overvektig, veier vl rett over 100 kg. Jeg har problemer med å finne bukser som passer. Har inntrykk av at buksene som er på Cubus, H&M, Kapphal, osv er for små for meg. Jeg har veldig lyst på jeans, men finner ingen som passer. Virker som om størrelsene på buksene stopper før de når min størrelse. Hvor finner jeg bukser som passer for kvinner som bruker bukser som er over størrelse 44?

Jeg har inntrykk av at størrelsene var større tidligere, har de blitt mindre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Lotta_*

Avdelingene for store kvinner, husker ikke hva de heter, men de pleier å ha fine jeans. Jeg kjøper de fleste på Kappahl, men også Lindex har noen ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe særlig begeistret for stormorten hos H&M/KappAhl/Lindex, syns de legger opp til at vi som er store skal kles opp i figurløse potetsekker...

Jeg sverger til Zizzi, enten det er jeans, finbukser, skjørt, kjoler, gensere, støvletter, ja alt! Klærne her er litt dyrere enn de ovennenvte kjedene, mye ligger på rundt 600,-. Men dette synes jeg er klær som virkelig er sydd i i fine fasonger og har godt snitt. Syns det er masse ungdommelig, stilig og "typete" hos Zizzi. Så jeg vil anbefale Zizzi! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mika_*

Jeg slanket meg ned til 70 kg, da ble plutselig livet mye lettere å leve (bokstavelig talt). Oppdaget at kanskje ikke størrelsene var blitt særlig mye mindre, men at jeg hadde blitt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte jeans på H&M, Kappahl og Zizzi da jeg var stor. Du kan evt sende meg PM, for har masse liggende som jeg ikke passer lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Hei!

Jeg er overvektig, veier vl rett over 100 kg. Jeg har problemer med å finne bukser som passer. Har inntrykk av at buksene som er på Cubus, H&M, Kapphal, osv er for små for meg. Jeg har veldig lyst på jeans, men finner ingen som passer. Virker som om størrelsene på buksene stopper før de når min størrelse. Hvor finner jeg bukser som passer for kvinner som bruker bukser som er over størrelse 44?

Jeg har inntrykk av at størrelsene var større tidligere, har de blitt mindre?

Generous på Lindex og XLNT på Kapp Ahl. Kapp Ahl har finere bukser enn Lindex når det gjelder dongeri.

Kan også anbefale www.laredoute.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zizzi har bra utvalg på jeans med merket "Zizzi Jeans", og finnes mange forskjellige steder i landet. :)

Zizzi har mye fine klær altså!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes kappahl har finest bukser:) iallefall når det gjelder jeans.

De har jo også endel klær som går fra små til store størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...