Gå til innhold

BH løse kvinner.

Gjest Gjest_Silje_*

Anbefalte innlegg

Sjå ein annan veg :)

Ellers så må da mannfolka få lov å gå i joggebukse? Har aldri tenkt på det som problematisk. Men om det skulle nå bli det, så får eg øve meg på å halde fokuset på fjeset til mannen :)

Klart, det er jo ikke alle det vises på. Men hadde en klassekompis en gang med litt ekstra på kroppen som alltid gikk rundt i joggebukser og silkebokser, og hver gang han gikk eller satt så lå liksom pølsa rimelig synlig og duppa..

Ikke et syn jeg klarer å glemme med det første... :trist:

Det er forresten vanskelig å unngå å legge merke til en stor dame med lange hengejur som dingler i fritt fall. Kanskje ikke under dunkåper, men i løse t-skjorter om sommeren.. Grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg legger nok merke til sånt, og i de fleste tilfeller er det ikke positivt. Enten det pittebitte små bryst som ser ut som slike ballonger som er så godt som tom for luft, eller gigantiske seggebryst som svinger så ille at man risikerer å bli slått ut av en når man går forbi.

Ellers kan man jo ikke unngå brystvorter som regelrett vinker til en :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Jeg legger nok merke til sånt, og i de fleste tilfeller er det ikke positivt. Enten det pittebitte små bryst som ser ut som slike ballonger som er så godt som tom for luft, eller gigantiske seggebryst som svinger så ille at man risikerer å bli slått ut av en når man går forbi.

Ellers kan man jo ikke unngå brystvorter som regelrett vinker til en :fnise:

Hva er det som er så ille med å se brystvorter under en tynn topp sommerstid, hvis man har bryster av normal størrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Hva er det som er så ille med å se brystvorter under en tynn topp sommerstid, hvis man har bryster av normal størrelse?

Fordi en blir stemplet som et mannsjåvenistisk svin om en skulle være uheldig å feste blikket et lite nanosekund på bryst(vortene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Fordi en blir stemplet som et mannsjåvenistisk svin om en skulle være uheldig å feste blikket et lite nanosekund på bryst(vortene).

Jeg synes det er pirrende jeg da, om det kan gjøre en mann litt varm :ler: . Han må gjerne ta hele meg i øyesyn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Jeg synes det er pirrende jeg da, om det kan gjøre en mann litt varm :ler: . Han må gjerne ta hele meg i øyesyn også.

Det er få kvinner som er enige med deg der ;) merkelig nok kan kvinner gå med klær der puppene er mer utfor enn inni klærne og så blir disse kvinnene grisesure om blikket ditt faller innom puppene... :roll: Jegprøver bevisst å styre unna alle kvinne med utringning, spesielt i jobbsammenheng, da jeg føler ubehag ved at mitt eget blikk automatisk søker mot puppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice
Det er få kvinner som er enige med deg der ;) merkelig nok kan kvinner gå med klær der puppene er mer utfor enn inni klærne og så blir disse kvinnene grisesure om blikket ditt faller innom puppene... :roll: Jegprøver bevisst å styre unna alle kvinne med utringning, spesielt i jobbsammenheng, da jeg føler ubehag ved at mitt eget blikk automatisk søker mot puppene.

I jobbsammenheng synes jeg man må kle seg noe mer "tekkelig" for å bruke et gammeldags uttrykk. Det jeg siktet til i forrige innlegg, var mere uformelt på byen, uterestaurant o.l. Det er da så deilig å få luftet seg. Slipp puppene fri om sommeren :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan kropp man har burde vel egentlig ikke bety noe? Man kan ikke ha en standard for de med normal størrelse og en for de med store pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at sånt ikke er spesielt lekkert. Folk får kle seg som de vil, men da kan de ikke klage over at de får noen rare blikk, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de to første eksemplene som ikke er særlig positive i innlegget mitt. Brystvorter måtte bare nevnes fordi de er så sabla vanskelige å ikke legge merke til. :tunge1:

Noe jeg selv vet å utnytte på sommeren :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at man kan dele de kvinnene i to grupper. Den ene gruppen er litt trashy og orker ikke å kle seg. De hiver på seg en t-skjorte eller genser i all hast. Den andre gruppen som kanskje er den største, gjør det fordi de liker å tenne menn. Tror det er ganske mange menn som liker det :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste i tråden her og nikket gjenkjennende, peniser og pupper i fritt nakent sprang er vel ikke for de fleste, for å underdrive. MEN så kom jeg til å tenke på, har det ikke vært flere tråder hvor menn klager over at vi kvinner jukser med vårt utseende, og de føler seg snytt etter at ONSen deres med ett hadd flatere bryster enn den fylte bhen ga uttrykk for.

eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste i tråden her og nikket gjenkjennende, peniser og pupper i fritt nakent sprang er vel ikke for de fleste, for å underdrive. MEN så kom jeg til å tenke på, har det ikke vært flere tråder hvor menn klager over at vi kvinner jukser med vårt utseende, og de føler seg snytt etter at ONSen deres med ett hadd flatere bryster enn den fylte bhen ga uttrykk for.

eller ?

Men hvordan er det relevant til problemstillingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvordan er det relevant til problemstillingen?

Forklar gjerne hvordan man skal ta hensyn til begge grupper. :) Kansje sportsbhåer hadde vært tingen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syrin_Ulven
Synes det er veldig flaut når en dame går uten bh og det samtidig er lett å se. Var på en salgsutstilling i dag, der var det ei som hjalp til. Hun hadde kjempe store pupper som dingla i alle rettninger. Greier ikke helt å la være å se, men det er veldig flaut om hun eller noen ser at jeg ser. Selv bruker jeg bare b-cup, men går ikke noe sted uten å bruke bh.

:ler:

Kunne ikkje brydd meg mindre. Om damer vil gå uten må de få lov til det så lenge "pattene" ikkje er i fare for å sprette ut av toppen og angripe folk.

Endret av Syrin_Ulven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...