Gå til innhold

BH løse kvinner.

Gjest Gjest_Silje_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Silje_*

Synes det er veldig flaut når en dame går uten bh og det samtidig er lett å se. Var på en salgsutstilling i dag, der var det ei som hjalp til. Hun hadde kjempe store pupper som dingla i alle rettninger. Greier ikke helt å la være å se, men det er veldig flaut om hun eller noen ser at jeg ser. Selv bruker jeg bare b-cup, men går ikke noe sted uten å bruke bh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Silje_*
Bryr meg fint lite om slikt. Folk får gjerne gå uten BH for min del om det er mer behagelig for dem.

Jo og jeg er egentlig enig. Reagerer alltid sterkt på de som er fordomsfulle. Likevel så grubler jeg på om hun gjør det bevist, for å få oppmerksomhet eller om hun ikke har antenner. Men problemet er vel mest mitt, som er på nippen til å rødme og ikke helt greier å la være å se :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, altså jeg klarer jo ikke unngå å legge merke til det om puppene flakser rundt innenfor en litt for stor t-skjorte, hehe.

Klarer ikke helt å forestille meg at det kan være noe behagelig heller egentlig.

Selv syns jeg ikke det er noe godt å gå uten BH, enda jeg har en C cup og ikke hengepupper - ergo ikke så digert, men går jeg en dag uten BH så får jeg skikkelig vondt i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også flau hvis puppene dingler eller dama har kjempestore brystvorter som strutter under blusen. Jeg blir også flau hvis en mann har så stramme bukser at man kan se hvilken side penisen ligger på... :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er opp til den det gjelder. Selvom jeg har bh selv blir jeg ikke flau om noen skulle gå uten

Er rett og slett ikke naturlig for meg å tenke slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir også flau hvis puppene dingler eller dama har kjempestore brystvorter som strutter under blusen. Jeg blir også flau hvis en mann har så stramme bukser at man kan se hvilken side penisen ligger på... :nei:

Sign!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om folk vil gå uten bh bryr jeg meg fint lite om det. Jeg legger kanskje merke til at oi, hun har ikke bh eller oi, han hadde stramme bukser, men utover det tenker jeg ikke noe mer over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå er vi inne på skråblikk og generalisering, så.. :fnise:

Legger like godt merke til om ei dame med små pupper går uten bh, som ei med store pupper. Henger meg ikke fælt opp i det, og det kommer litt an på hva man har på seg også, og stoffet. Gikk uten bh under en kjole i helga. Men jeg hadde cardigan over og stoffet i kjolen var sånn at det ikke syntes noe igjennom. En bh under ville bare ha løfta puppene mine utafor :fnise: Så det kommer vel litt an på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en kvinne som aldri har brukt bh, til tross for at pattene nesten henger nede på knærne. Det er ikke vakkert, men det er jo hennes sak da, og jeg bryr meg egentlig fint lite om det.

I tilegg til at de henger, er de også svært store, sikkert e-cup. Det ser ubekvemt ut, men hun har aldri brukt bh, og da vet hun vel ikke hvordan det føles å bruke det heller, vil jeg tro.

Jeg kjenner også en annen kvinne som aldri bruker bh. Hun har ikke spesiellt store bryster, men desto mer slappe. De ser ut som to brukte kondomer, rett og slett. :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del synes det er mye mer behagelig å bruke BH. Folk må få velge selv, men jeg kan ikke skjønne at kvinner med store og tunge bryster velger å gå uten BH. Ikke kan det være noe særlig komfortabelt, og heller ikke bra for ryggen. Dessuten ser det da merkelig ut når brystene velter fram og tilbake uten noe som helst kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ikke merke til slikt. Eller, det kan godt hende jeg ser det, men ikke noe jeg tenker over. Dersom man henger seg opp i slikt, tror jeg problemet ligger hos en selv. Kanskje du er perfeksjonist? Prøv å godta at mennesker er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

dem damene som går uten bh og har digre pupper, kan fks være at dem ikke finner noen god bh;/ .

jg bruker ikke bh når jeg er hjemme! og vil ikke tørre og påstå jg har større enn b ell c cup:p .

men om jeg ser noen uten så legger jg merke til det, men tenker ikke stort over det. men om har stoore henge pupper og fks løper da blir jeg satt ut av spill :ler: .

eklere med mannfolk som har aaalt for stram bukse- og viser hen mini ligger!

Endret av Siiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er utrolig ubehagelig og unødvendig.

Samme som at jeg synes det er ekkelt med menn i joggebukse og silkeboxer, sånn at man faktisk kan se konturen på penisen når de sitter..

Jeg er ikke interessert i å se hverken pupper eller peniser i fullt utspring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest brutal_mann

Samme som at jeg synes det er ekkelt med menn i joggebukse og silkeboxer, sånn at man faktisk kan se konturen på penisen når de sitter..

*Noterer at unnfangelsen skjedde i stummende mørke eller på et laboratorie* ref signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjå ein annan veg :)

Ellers så må da mannfolka få lov å gå i joggebukse? Har aldri tenkt på det som problematisk. Men om det skulle nå bli det, så får eg øve meg på å halde fokuset på fjeset til mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg synes det er befriende å gå uten bh når jeg har anledning. Jeg har gjerne på meg en myk, behagelig fløyelsdress om kvelden uten annet enn truse under. Ellers er jeg ofte naken når jeg har en romslig og god fotsid morgenkåpe på meg, maksimal frihet :) .

Jeg går ikke ute blant folk i slike antrekk, da.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...