Gjest Gjest_jente23_* Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Jeg lurer på hva dere gutter synes jentene er finest i, til hverdags? Legger dere merke til hva jenter har på seg? Jeg er veldig glad i jeans-tights. Med enten en stram genser eller boyfriend-genser, eller gjerne en tunika over en vanlig svart tights..
Gjest gutt26 Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Egentlig kommer det veldig an på jenta, åssen hu ser ut igrunn. Men jeg må si at jeg liker best jenter i jeans, og ikke sånn tights-saker, eller veldig smale/stikk ved beina. Gjerne helt ordinære jeans, det viktigste er at det er en fin rompe på buksa. Liker heller ikke høyt liv. Sko, kan være mye forskjellig, men støvletter enten under knea eller rett over (det nye) er lekkert! Ikke de korte rett over ankelen. Vanlige tøysko eller noe er også fint, litt feminit og uskyldig. Synes jenter med gummistøvler (feks Hunter eller Viking, høye) er kult og jeg da... men ikke så kult på en finværsdag. Overdel/genser, vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Men en helt ordinær genser er noe kjedelig da. Skjorte e.l. er sexy... Og sånn slags "stilongs" og kort ola skjørt (feks) er fint og, hvis du skjønner. Men er ikke noe fan av påklistra tights saker. Trange jeans derimot... Og ja som du ser, så legger jeg kanskje litt merke til hva jenter har på seg. (Kanskje mest pga jeg er singel og kikker etter jenter, selv om jeg kanskje hadde gjort det uansett...hihi) Men for å gjøre det litt enklere, vanlig sko eller støvletter, jeans og en fin genser/trøye (eller hva det heter) er fint
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Synes det meste, unntatt thights funker.
Gjest Gjest_jente23_* Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 TS her. Må si jeg ble litt overrasket. Hvorfor ikke tights?
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 fordi tights er det minst flatterende plagget som finnes, da er det faktisk bedre at dere jenter går med joggebukse!! Nei jenter, ha heller på dere jeans - skinny jeans er jo like trange som tights - men det ser myyyye bedre ut.
Nique88 Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Hm. Jeg bruker ikke tights så ofte, men jeg skjønner ikke hva som er så lite flatterende med det. Når det er kaldt ute er det vel fint å bruke en tights, gjerne med støvletter til, under enkelte kjoler og tunikaer? (litt varmere enn en strømpebukse)Jeg synes derimot det ikke er noe spesielt lekkert å bruke tights som erstatning for jeans/bukse.
Gjest WildRider Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 Nå er ikke jeg gutt, men svarer likevel. Det desidert styggeste antrekket jeg har sett i det siste var ei jente som hadde på seg en altfor lang og stor hettegenser, stygge skinntights og UGGS. Det var fælt.
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 18. november 2009 #8 Skrevet 18. november 2009 Jeg synes derimot det ikke er noe spesielt lekkert å bruke tights som erstatning for jeans/bukse. Var nok spesiellt den bruken av thights jeg tenkte på. Er en meeeeget lav andel av befolkningen som kan se bra ut i det (de samme som kan se bra ut i en potetsekk)
Nique88 Skrevet 18. november 2009 #9 Skrevet 18. november 2009 Var nok spesiellt den bruken av thights jeg tenkte på. Er en meeeeget lav andel av befolkningen som kan se bra ut i det (de samme som kan se bra ut i en potetsekk) Da må jeg si at jeg holder med deg. For det er rett og slett ikke pent. Om en person tross alt kommer unna med å se bra ut i det, er det ikke takket være antrekket.
Pusill Skrevet 18. november 2009 #10 Skrevet 18. november 2009 Kan dere ikke bare gi blaffen i hva gutta synes,og kle dere i hva dere vil og trives med?
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 18. november 2009 #11 Skrevet 18. november 2009 Det er jo ganske individuelt hva man ser bra ut / ikke bra ut i da. Og føler man seg fin er man finere enn om man skal prøve å stappe på seg noen klær man har hørt at gutter liker.
Gjest beatme Skrevet 11. desember 2009 #12 Skrevet 11. desember 2009 Nå er ikke jeg gutt, men svarer likevel. Det desidert styggeste antrekket jeg har sett i det siste var ei jente som hadde på seg en altfor lang og stor hettegenser, stygge skinntights og UGGS. Det var fælt. Oi, lurer på om det er meg du så. Forundrer meg faktisk ikke om jeg har gått i den kombinasjon en gang Jeg synes det kan være ganske kult med tights jeg, med f.eks en litt lang ullgenser utenpå og støvletter til
Eveline86 Skrevet 11. desember 2009 #13 Skrevet 11. desember 2009 Kan dere ikke bare gi blaffen i hva gutta synes,og kle dere i hva dere vil og trives med? AMEN!!!!
Gjest TS Skrevet 11. desember 2009 #14 Skrevet 11. desember 2009 Det er så typisk å få sånne svar; Kan dere ikke bare gi blaffen i hva andre mener? Jeg syns det er gøy å vite hva gutter syns er fint, men det betyr ikke at jeg slutter å gå i tights av den grunn.
The Kitten Skrevet 11. desember 2009 #15 Skrevet 11. desember 2009 Hva synes gutter om jenter som bruker skjørt til daglig?
Gjest Transemann 35 Skrevet 12. desember 2009 #16 Skrevet 12. desember 2009 SWkjørt og kjole er da fineste på jenter. Nå om vinteren kan det bli kaldt men om det ikke er for kaldt går det fint med tykke strømpebukser under. Tights liker jeg ikke så bra, men ok på unge jenter.
Elvira :) Skrevet 12. desember 2009 #17 Skrevet 12. desember 2009 Jeg tipper gutter har like forskjellige meninger om hva de helst vil se jentene i til hverdags, som det jenter tenker om hva de helst vil se gutter i til hverdags Folk er forskjellige. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #18 Skrevet 9. juli 2017 Er jentene veldig lave så kler de dårlig skjørt og kjoler som er lengere enn til mitt på lårene ... Minishorts ser også bra ut så må ikke være miniskjørt eller minikjole . Vinteren det er kaldt kan tykk strømpebukse eller taits være greit ha på under for lettere holde varmen... La vær og fryse må jo gå forann det og ha bare bein under skjørtet, kjolen eller shortsen på vinterstid . Anonymkode: 09aeb...cb7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #19 Skrevet 10. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er jentene veldig lave så kler de dårlig skjørt og kjoler som er lengere enn til mitt på lårene ... Minishorts ser også bra ut så må ikke være miniskjørt eller minikjole . Vinteren det er kaldt kan tykk strømpebukse eller taits være greit ha på under for lettere holde varmen... La vær og fryse må jo gå forann det og ha bare bein under skjørtet, kjolen eller shortsen på vinterstid . Anonymkode: 09aeb...cb7 Tråden er åtte (!) år gammel! Anonymkode: 724fe...6a3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå