-littleme- Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Er det noen som har erfaring med sminke, hår- og hudpleieprodukter fra oriflame?
Gjest Ina81 Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Har bare prøvd den våte kayal blyanten fra Oriflame som var fantastisk bra!! Har ellers dårlig erfaring med produktene, men hører andre som skryter veldig av det, spesielt shampoen deres
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Alt av maskaraer jeg har brukt har vært.. grusomme. Mildt sagt grusomme. Men har ingenting imot merket, hadde vel noen neglegreier derifra for en tid tilbake, fornøyd med det.
Gjest Emmanuelle Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Jeg prøvde dem da jeg var på din alder og reagerte kraftig på øyeskyggene. Ble rød og klødde på øyelokket, flasset og boblet. Ikke for meg iallefall.
Gjest Gjest_Vill&Vakker_* Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Synes endel av produktene er gode, men jeg er heller ikke plaget med sensitiv hud. Giordani solpudder er bare kjempefint!! Ellers har jeg brukt både hudpleieprodukter for ansikt og kropp og jeg vil si de er helt ok. Jeg ville heller bestilt meg gode hudpleieprodukter på nett.. Eksempelvis guinot, dermalogica, decleor..
Gjest Gjest_solaa_* Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 personlig vil jeg ikke anbefale oriflame. Da jeg prøvde sminke og kremer fikk jeg alergiske reasjoner. kløe, utslett ol. Har hørt ikke hørt om så mange som liker dette produktet.
Gjest Raptuza Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Har og brukar Milk & Honey fuktighetsmaske. Desverre såg eg at den inneholdt mest mineralolje...men eg skal bruka den opp. Har hatt ein toner, Rosehip for tørr/moden hud. Den var god, men berre 150 ml i flaska. Har prøvd eim mascara i grønn, som eg ikkje var så fornøgde med. Har litt sminke og, og dei syns eg er allright.
Grønt blad Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 Jeg har prøvd noen kremer fra Oriflame, og var absolutt ikke fornøyd. Kommer ikke til å kjøpe noe derifra.
FantasDick Skrevet 17. november 2009 #9 Skrevet 17. november 2009 Jeg har også prøvd noen produkter fra Oriflame, og vil ikke anbefale disse i det hele tatt. Har ikke spesielt sensitiv hud, men reagerte stygt på det meste.
Gjest Sandbekken Skrevet 18. november 2009 #10 Skrevet 18. november 2009 jeg har prøvd mascara, øyenskygger og ruge fra merket siden tanten min var sånn "hjemmeparty-selger" eller hva det heter, så fikk vi mye. Mascaraen var helt ok, men når jeg skulle fjerne den for natta kom det jo som altid litt inn på øyet, og det svei som søren!! Jeg har aldri opplevd dette med andre mascaraer.. Øyenskyggene reagerte jeg også på, men ikke så kraftig. Rugen var bra, eller helt ok, den virka ihverfall
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #11 Skrevet 18. november 2009 Jeg var også litt skuffet over make-up og ansiktskremene. Men kroppspleie-produktene er bra. Mange deilige dusj- og bodylotionprodukter.Har ikke prøvd hårpleieproduktene enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå