Gjest julebord i kveld Skrevet 14. november 2009 #1 Del Skrevet 14. november 2009 Trenger innspill - mannen min er ikke til hjelp i det hele tatt!!! Julebord i kveld: ALTERNATIV I: Svart utringet kjole, klassisk pen. Bar rygg. ALTERNATIV II: Svart "kul" kjole, ingenutringing, paljetter i hals + midje. Litt "bling". Er med mannen sin jobb, kjenner ingen, vil skli rett inn uten å skille meg vesentlig ut den ene eller den andre veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 14. november 2009 #2 Del Skrevet 14. november 2009 Med forbehold om at det blir uten å ha sett noen av kjolene stemmer jeg på alternativ 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #3 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg synes begge alternativer høres fine ut. Veldig vanskelig å svare på egentlig, når vi ikke har sett bilder eller vet hvor formelle julebordene i den bransjen pleier å være. Men uansett bommer du nok ikke med en sort kjole. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 14. november 2009 #4 Del Skrevet 14. november 2009 Alternatv II, om dere ikke skal på restaurant a typen Bagatelle eller Annen etage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lotta_* Skrevet 14. november 2009 #5 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg ville valgt alternativ 1, med klassisk kan det ikke bli feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty77 Skrevet 14. november 2009 #6 Del Skrevet 14. november 2009 Klassisk slår aldri feil, enig der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 14. november 2009 #7 Del Skrevet 14. november 2009 Klassisk er aldri feil, men bar rygg kan fort bli litt overpyntet om de andre kommer i drakt f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shakeitlikejello Skrevet 14. november 2009 #8 Del Skrevet 14. november 2009 Ideelt sett ville jeg tatt den kjolen som var mest "meg" Men hadde nok safet på 2'ern når jeg ikke vet noe om miljøet, menneskene eller stilen. Hvis nr.1 kun hadde utrigning foran eller bak ville jeg tatt den, men begge deler kan bli litt mye hvis de andre kjører drakt som en nevnte lengre opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #9 Del Skrevet 14. november 2009 Stemmer for klassisk. Bar rygg kan være nydelig hvis ryggen er pen. Og det regner jeg med at denne er. Og for de som går på julebord i drakt, ja, da er det vel de som har bommet litt! Håper kvelden blir fin uansett. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå