Gå til innhold

OB eller Libresse tamponger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke tamponger bruker dere, og hvorfor? Hvilke føler dere dere mest trygge med? Jeg har alltid brukt OB, men har prøvd Libresse sine et par omganger nå, for å teste. Tror jeg føler meg tryggest med OB, men det er kanksje fordi det er dem jeg alltid har brukt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker best OB, men sikkert av gammel vane. Har til tider også kjøpt FirstPrice tamponger (eller var det euroshopper?) og kan ikke si jeg merker noen forskjell! Liker vel også tampax hylsene, men er ikke så glad i selve tampax tampongene, men de gjør også nytten ;)

Skrevet

euroshopper er helt klart like bra, til en brøkdel av prisen!

Skrevet

Jeg bruker OB og har ikke prøvd Libresse. Har også kjøpt og brukt Ellen tamponger på apoteket de siste årene fordi jeg er plaget med bakteriell ubalanse under menstruasjonen. Kjenner meg like sikker ved begge typene.

Skrevet

Jeg bruker firstprice eller euroshopper :) Syntes de er akkurat like bra som o.b. :)

Skrevet (endret)

Bruker både OB og de nye fra Libresse

Ellers har jeg sett noen store poser med tamponger (tror det er 100) på apoteket i sverige, noen som har prøvd disse?

Endret av LadyStarlight
Skrevet

Jag använder tamponger från Coop och från svenska Apoteket. De är ca halva priset per tampong och jag tycker nästan att de fungerar bättre än OBs. Framför allt är det otroligt skönt att kunna köpa ett 100-pack och vet att det FINNS tamponger både hemma och på jobbet.

Skrevet (endret)

Jeg har alltid brukt OB men har nå gått over til First Price pga. at de er mye rimeligere. Og det er den eneste forskjellen jeg har merket.

Endret av Skya
Skrevet

Jeg brukte OB før, men nå bruker jeg tampax pga jeg synes de tampax-hylsene er så greie. :)

Gjest SmallTalk
Skrevet

OB. Jeg bruker de minste, og er ganske kresen i tillegg.

Skrevet
Jeg brukte OB før, men nå bruker jeg tampax pga jeg synes de tampax-hylsene er så greie. :)

Enig:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...