Gå til innhold

Mennesker er så ekle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor må vi mennesker være så ekle? Vi bæsjer, vi tisser, vi svetter, vi promper, raper og spyr og mer til.

Hvorfor er vi skapt så ekle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i stor grad din kulturelle oppdragelse som anser at dette er ekle ting.

Skrevet
Det er i stor grad din kulturelle oppdragelse som anser at dette er ekle ting.

Nei, det kan det ikke være for har aldri blitt oppdratt til at det er hverken ekkelt eller ikke.

:popcorn:

Gjest Motstand'
Skrevet
Hvorfor må vi mennesker være så ekle? Vi bæsjer, vi tisser, vi svetter, vi promper, raper og spyr og mer til.

Det er fordi menneskene ellers ikke ville kunnet komme fram til eksistensialfilosofiske sannheter som: jeg driter, altså er jeg.

Skrevet

De fleste av oss gjør ikke de tingene i offentlighet. Selv om det iblant kan virke slik her på kg :)

Skrevet
Nei, det kan det ikke være for har aldri blitt oppdratt til at det er hverken ekkelt eller ikke.

:popcorn:

Alderen din tatt i betraktning, så er du vel knapt ferdig oppdratt.

Skrevet

Mennesker? driter ikke dyrene også da? Bortsett fra svetting, så er ingenting av det u ramser opp unikt for menneske. Angående svette- det er sterilt og det lukter ikke og er ikke ekkelt. Det er når svetten setter seg fast i klærne at det begynner å lukte. Svette er faktisk en parfyme og godlukt hvis man er nakne, men klær og kultur har fått oss til å se på det anderledes.

Skrevet
Alderen din tatt i betraktning, så er du vel knapt ferdig oppdratt.

Jeg er 7 så nei, jeg er ikke ferdig oppdratt.

Skal vi leke sammen? Men det kan bare bli en time for barne-t begynner snart.

Skrevet
Mennesker? driter ikke dyrene også da?

Jo, men de har jeg ikke planer om å ha sex med.

Når jeg blir voksen selvsagt da jeg er bare barnet nå. Mamma sier det er best å vente.

Gjest Fantaflaske
Skrevet

Fordi vi ikke er skapt. Vi er resultatet av evolusjon. Vi mennesker er dyr på lik linje som alle andre dyr. Vi er aper på lik linje som sjimpanser, bare at vi har en mer utviklet hjerne. Men vi er like mye en ape for det.

Skrevet
Fordi vi ikke er skapt. Vi er resultatet av evolusjon. Vi mennesker er dyr på lik linje som alle andre dyr. Vi er aper på lik linje som sjimpanser, bare at vi har en mer utviklet hjerne. Men vi er like mye en ape for det.

Nei, nå må du rull inn. Vi er skapt. Og vi er da ikke noe ape. Kanskje du er ape, men ikke jeg. Jeg er et menneske.

Aper klatrer i trærne og lager grimaser til hverandre. Det gjør ikke mennesker. Så vi kan ikke være aper.

Men du har rett at vi er dyr. Mennesker er ganske dyre, akkurat som resten av samfunnet vi lever i. Det er dyrt å leve i dag.

Gjest Fantaflaske
Skrevet

Du vet tydeligvis ikke noe om evolusjon. Lær deg vitenskap før du går inn i debatter.

Det er forskjell på aper og apekatter, og vi mennesker, vi er aper(primater). Medlem i "The Great Apes" familien sammen med sjimpanser, gorillaer, orangutangen og bonoboene.

Vær glad du er gjemt bak gjestefunksjonen ellers hadde du driti ut brukern din så jævlig når du fornekter noe du ikke vet en dritt om.

Typisk "jeg satser på at jeg har rett selvom jeg ikke kan en dritt om det da" utsagn fra deg.

Skrevet
Nei, nå må du rull inn. Vi er skapt. Og vi er da ikke noe ape. Kanskje du er ape, men ikke jeg. Jeg er et menneske.

Aper klatrer i trærne og lager grimaser til hverandre. Det gjør ikke mennesker. Så vi kan ikke være aper.

Men du har rett at vi er dyr. Mennesker er ganske dyre, akkurat som resten av samfunnet vi lever i. Det er dyrt å leve i dag.

Mennesker klatrer da også i trær og lager grimaser, gjør de ikke?

Men on-topic:

Når du sier at mennesker er ekle, tenker da du på enkelte mennesker som oppfører seg ekkelt, eller at de menneskelige kroppsfunksjonene er ekle?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...