Gå til innhold

hva er det som går av han da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

flyttet til et nytt borettslag for noen måneder siden og der bor det mange småbarnsforeldre med barn på samme alder som min unge.

så har jeg fått litt bedre kontakt med en mor men i det jeg sa det til samboer så "kaster" han seg over henne og viser seg fra sin fantastiske side og jeg blir satt i skyggen av samboer og selvsagt når hun moren kunne velge av to så ville hun snakke mest med han. Trodde jeg overreagerte men fant ut at javel da får de to ha kontakt da..

så kom jeg i snakk med småbarnsmor nr. 2 og vi brukte litt tid ute sammen med barna våre og plutselig var samboer og tok all plass der og..

igjen står jeg venneløs og begynner å lure på meg selv...

er det meg det er noe galt meg?

han det er noe galt med?

eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der hørtes underlig ut. Du får snakke med ham om at du godt kunne tenke deg å ha venner som var "bare dine" uten at han skal ta over. Har han ikke kompiser selv?

Skrevet

Hvorfor opplever du det som en kamp?

Kanskje han syns det er vanskelig å ta den første kontakten selv, men at det er lettere å komme innpå gjennom deg?

Over tid er det DU som blir venninne (eller ikke) med disse damene, kanskje han bare håper det kommer noen ektefeller etterhvert som han kan bli kamerat med?

Syns du skal være glad mannen din også er interessert i å stifte nye bekjentskap. Og så syns jeg du skal slutte å tenke at han er mer sjarmerende enn deg, og at de velger å snakke med ham fremfor deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...