Gå til innhold

hvem var og så 2012 i går?

Anbefalte innlegg

Gjest milkyway
Skrevet

Har dere ikke skrevet noe tilbakemelding fordi dere trengte akutt psykolog, som mange visstnok skulle? :D Det var en som hadde sett noen få hysterisk anfall og ble hjulpet ut av salen i går. Så jeg tenkte dette må være den perfekte filmen å ta med min kjære på på en romantisk lørdagsaften! ;)

fortell om den var bra! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sett den, men jeg svarer likevel! Jeg skal se den i kveld, gleder meg :P

Fikk du sett den i går?

Skrevet

Hysterisk anfall? Må ha vært latteranfall det, da. Jeg så den på fredag :skratte:

Gjest milkyway
Skrevet

jepp jeg fikk sett an :)

Trenger ingen psykolog akkurat, men effektene var dødsbra! :tommelsmil: Ellers var det det vanlige - american president, blabibla, den jævla hunden overlever ALLTID, og "rørende" familiescener ;( Men dommedagsscener og effekter veide opp alt det der, mens det holdt på, rotet jeg bare rundt etter godteri ;D

Skrevet
:enig: den var superknall! Men klarer ikke la være å dytte inn sånne kilsjeer, hrmf!
Gjest milkyway
Skrevet

det vi trenger, er totalødeleggelse, og ingen fokus på personlig historie om noen i filmen! Ingen hovedrolle, bare DEATH!!!! :-D

ps hvor var nibiru og overmenneskene fra gammel mayatid? Teit å kutte ut den delen av 2012, hvis de allerede skal la jorda gå under. Her er det ikke snakk om realisme og logikk, nå får de ta seg et kurs i mayahistorie!!!

Skrevet

Ja, det tenkte jeg også på! I filmen fant de jo på noe geologi-greier. Kanskje det ikke ville fremstå som en Armageddonkopi?

Gjest milkyway
Skrevet

armageddon var jo bedre enn the day after tomorrow, og det var jo mer en tdat kopi, så de skal bare holde kjeft og lage en ny med samme effekter + demonmayaindianere høye som hus, og ingen hovedperson for alle dør! JA! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...