Jenta24 Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Jeg er i perioder plaget med luft i magen, dette kan ha sammenheng med at noen dager går det veldig lenge mellom måltidene, mens andre dager spiser jeg regelmessig, men får også da noen ganger luft i magen. Føler meg da oppblåst og uvel i hele kroppen. Føler meg rett og slett ikke tilfreds fordi jeg da føler jeg må slippe ut litt luft hele tiden. Er det noe annet jeg kan prøve? Jeg er så og si plaget med oppblåst og luft i magen hver uke ofte dager i strekk.
LadyStarlight Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Jeg synes du bør ta en titt på denne siden, der står det ganske enkelt og greit om luftplager http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad...tarm/luftplager
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Imogas virker veldig bra for meg, kan absolutt anbefale den! Minifom er også et godt hjelpemiddel. Kasnkje det er noen matvarer dere ikke tåler? klassiske matvarer kan være melk, hvete (spes hveteboller),brus, tyggis og andre sukkerinnholdige matvarer, løk, fruktskrell, sitrusfrukter, merk appelsinjuice, mye gjær i maten og bananer er faktisk også klassiske syndere. Det kan være lurt med et legebesøk dersom det er veldig plagsomt, og en bør få sjekket at en har cøliaki (glutenallergi. Ellers vil jeg anbefale å spise ofte og regelmessig, og fysisk aktivitet er særdeles viktig!
Jenta24 Skrevet 18. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2009 Imogas virker veldig bra for meg, kan absolutt anbefale den! Minifom er også et godt hjelpemiddel. Kasnkje det er noen matvarer dere ikke tåler? klassiske matvarer kan være melk, hvete (spes hveteboller),brus, tyggis og andre sukkerinnholdige matvarer, løk, fruktskrell, sitrusfrukter, merk appelsinjuice, mye gjær i maten og bananer er faktisk også klassiske syndere. Det kan være lurt med et legebesøk dersom det er veldig plagsomt, og en bør få sjekket at en har cøliaki (glutenallergi. Ellers vil jeg anbefale å spise ofte og regelmessig, og fysisk aktivitet er særdeles viktig! Det virker ikke på den måten at du føler du må "prompe" hele tiden?Jeg er livredd for at jeg må slippe en promp når jeg er ute blant folk osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå