Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Har kjøpt leilighet og der er vinduene ganske lave. Har helt nytt kjøkkenbord og stoler. Men da jeg skulle sette det på plass fant jeg ut at bordet er ganske mye høyere enn vinduskarmen.. Synes selv det ser litt malplassert ut. Men synes du dette ser veldig rart ut? Noen her som har samme "problemet"? Synes du det er greit?
Gjest Marlo Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Hadde det slik ett sted jeg bodde tidligere. Syn det gikk greit jeg da... satte noen høye planter i vinduskarmen, tenkte egentlig ikke noe mer over det.
Anaconda Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Jeg tror det går helt fint Jeg synes også at planter i vidnuet hadde vært fint...og så trenger du kanskje ikke å klistre bordet inntil vinduet, men at det står en halvmeter unna for eksempel!
Gjest Elastica Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Enig med de andre - jeg synes ikke det gjør noe. Men jeg ville ikke hatt noe i vinduene, det tror jeg bare ville understreke forskjellen, samme hvor høye ting man plasserer der. Jeg ville heller satt bordet litt ut fra veggen/vinduet og plassert få, men fine ting på bordet - for å få fokus på bordet istedet.
Gjest Stapler Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Vårt kjøkkenbord er ca 5 cm høyere enn vinduskarmene. Ikke så mye forskjell så vårt bord står helt inntil vinduene. Tror ikke jeg hadde tenkt så mye over det dersom høydeforskjellen hadde vært større heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå