Gjest Borghild Skrevet 14. november 2009 #1 Del Skrevet 14. november 2009 Har sett veldig mange med en jakke nå som jeg lurer veldig på hvilket merke er. Jakken er vinterjakke med fuskepels på hetta. Finnes i flere farger. Også er merket på brystet rundt og rødt, hvitt og blått. Tror bakgrunnen er hvit. Fine jakker, men jeg greier ikke se merket på dem! Kan ikke glo for mye på folk heller hehe. Vil ha sånn jakke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #2 Del Skrevet 14. november 2009 Canada goose? http://www.canada-goose.com/7c_ladies.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild utlogget Skrevet 14. november 2009 #3 Del Skrevet 14. november 2009 Ja det var det! var det jeg trodde også, men hvordan i huleste har omtrent alle råd til så dyre jakker? Ser de på alt fra 13-åringer til godt voksne folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #4 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg har en expedition parka og datteren min på 17 har en chilliwack. Beste jakken har hatt Finnes ikke bedre jakker for norsk vinter. Vi kjøpte de brukt. Jeg var kjempeheldig og fikk kjøpt min for 500. Den var brukt en del, men den var fin likevel. Datteren min kjøpte sin for 2000. Hennes var bare brukt 2 ganger for hun som solgte den hadde kjøpt feil str, den så helt ny ut. Begge er ekte canada goose. Det selges mange fake, så du må vite hva du skal se etter ellers kan du bli lurt. Jeg ville ikke kjøpt fake, ikke bare fordi de ikke er like fine og varme, men også fordi jeg har hørt at noen plukker dun fra levende fugler og bruker pels fra hund. De ekte jakkene har prærieulv som uansett jaktes på for å holde bestanden nede, og det brukes andedun fra døde ender som uansett skal slaktes og brukes til mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 14. november 2009 #5 Del Skrevet 14. november 2009 Æææææææ jeg vil ikke ha ekte pels, selvom bestanden må holdes aldri så mye nede. Trodde det var fuskepels på hetta jeg. Griiiiiiin der forsvant drømmejakka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #6 Del Skrevet 14. november 2009 Æææææææ jeg vil ikke ha ekte pels, selvom bestanden må holdes aldri så mye nede. Trodde det var fuskepels på hetta jeg. Griiiiiiin der forsvant drømmejakka. Bergans har fine og varme jakker med fuskepels. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå