Gjest Nanette Skrevet 14. november 2009 #1 Del Skrevet 14. november 2009 Noen som har erfaringer med begge typer? Jeg hadde EMU før og elska de! De kom dessverre bort i flytting, og jeg har siden savna å hatt slike sko. Men nå vurderer jeg om jeg skal kjøpe UGGS eller EMUS. Hva er best? de EMU-skoene jeg hadde, var i Bronte hi eller Stinger hi tror jeg og i farven sand. Jeg finner ikke igjen i samme farve men i chestnut. Og de er som en drøm på føttene, veldig lette, og det føles som å gå på skyer og jeg frøs aldri på føttene. Men så vurderer jeg å kanskje prøve UGGS istedet, men nå har jeg ikke prøvd de på og aner ikke om de er like gode på foten. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 14. november 2009 #2 Del Skrevet 14. november 2009 Hvordan ser emu ut? Uggs er ikke pene, men herlige å gå med! Varme og gode. Skulle fantes nettere og smalere uggs med hæl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 14. november 2009 #3 Del Skrevet 14. november 2009 http://www.brandos.no/emu-australia/stinge...-chestnut/a9881 dette er EMU, ganske så lik UGG. Leste en gang at EMU var originalen, og at UGG kom etter EMU. Men jeg vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 14. november 2009 #4 Del Skrevet 14. november 2009 De var veldig like! Da ville jeg tatt den som har akkurat den fargen du syns er finest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 14. november 2009 #5 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg vurderer å kjøpe i Chestnut farve og det har begge. Farven sand hadde jeg før, og syns den var kjempefin men farven er ikke viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Emilie_* Skrevet 16. november 2009 #6 Del Skrevet 16. november 2009 UGGS kom ikke etter EMU. EMU kom etter UGGS. De som på en måte lagde UGGS, solgte det og startet EMU, så UGGS er orginalen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 16. november 2009 #7 Del Skrevet 16. november 2009 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå