MarianneE Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Gleden var stor da jeg åpnet boka "Bisettelsen" for å lese. Endelig! Men, for en merkelig bok! Har kommet til side 16-et-eller-annet og boka er bare... veldig anderledes enn de foregående bøkene "Beatles" og "Bly" Skal den være sånn, med hukommelsessvikt og møtet med mennesker som har dødd for lengst? Trodde det var mer om medlemmene i "The Snafus" og livet de har fått på en måte, og ikke en vandring i tåkeverden slik jeg har enkt om innholdet. Kanskje kommer forklaringen? Eller så er den bare sånn. Noen som har lest den?
MellonCollie Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Jeg laget en lignende tråd for en stund siden, så bare linker til den jeg Tråd om bisettelsen Jeg husker ikke så mye nå, annet enn at jeg likte den til slutt. På en annen måte enn de foregående, men allikevl likte den.
MarianneE Skrevet 14. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2009 takk, det svarte på alt jeg lurte på!
MarianneE Skrevet 16. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2009 Nå skjønner jeg alt! Å.... fine boka!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå