Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Hei! Jente 19, trener 4-5 ganger i uka på elixia. er med på gruppetimer med både styrke, sykling og annen kondisjon. trener også for meg selv. spiser somregel en brødskive til frokost, to brødskiver/knekkebrød til lunch, middag:kommer ann på hva vi har da men spiser en tallerken. pleier også å spise litt etter trening!Noen ganger tar jeg meg "SKYR", kornmokjeks med brunost til mellommåltid. lurer bare på om jeg spiser for mye, ønsker å gå ned i vekt (har allerede gått ned 8 kilo men det har stoppet opp nå) Hva gjør dere? er jeg bare inn i en periode hvor ting "har stoppet litt opp"?? Takker for svar
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Glemte å skrive at jeg vil ha et kosthold jeg kan leve med, og ikke bare for en periode
Pasha Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Kjære gjest. Siden vi ikke har kompetanse på dette området ber jeg deg kontakte www.iks.no Tråden stenges. Mvh Pasha mod
Anbefalte innlegg