Gjest Elize Skrevet 14. november 2009 #1 Del Skrevet 14. november 2009 Hva kan jeg kjøpe til min beste venninne som er 23 år og mor til to små barn under 5år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #2 Del Skrevet 14. november 2009 En småbarnsmor vil nok bli kjempegla for gavekort på massasje/hudpleie e.l. Hvis det er for dyrt, kan du kjøpe produkter til hjemme-egenpleie. Badeskum, ansiktsmaske, skrubb osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jannes_* Skrevet 14. november 2009 #3 Del Skrevet 14. november 2009 Hva kan jeg kjøpe til min beste venninne som er 23 år og mor til to små barn under 5år? Kjøp noen Utrolig flotte sko til henne. Vi elsker alle flotte sko, så det slår aldri feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 14. november 2009 #4 Del Skrevet 14. november 2009 Du kjenner henne jo bedre enn det vi gjør Men kan tenke meg at det er slitsomt for en ung dame å ha to små barn. Så du kan kanskje gi 'gavekort' på ulike 'tjenester' du gjør for henne? F.eks passe ungene.. Så syns jeg du skal gi henne noe som bare er til henne. Mødre får ofte noe til huset, eller familien.. Eller be henne ut på en helaften. Bare dere to, og at du orner barnevakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 16. november 2009 #5 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Gavekort på hud/fotpleie inkludert barnepass. Eller kanskje et klippekort på barnepass sånn at hun får litt tid for seg selv. Endret 16. november 2009 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #6 Del Skrevet 16. november 2009 Gavekort på hud/fotpleie inkludert barnepass. Eller kanskje et klippekort på barnepass sånn at hun får litt tid for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå