Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Så henne på TV i dag. Har alltid syns at hun snakker som en parodi på en politiker. Dvs veldig formelt, høres ut som om hun holder en tale hele tiden. I tillegg så små lyver hun litt hele tiden. Politiker utrykk som "jeg kjenner meg ikke i gjenn i denne beskrivelsen", "det medfører ikke riktighet" osv. osv. Når hun i disse dager utgir en bok som selvsagt handler om hennes tid i regjeringen, og nok en gang prøve å hevde at boken er en roman.... Jeg savner henne ikke for å si det sånn.
Gjest ArneP Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Så henne på TV i dag. Har alltid syns at hun snakker som en parodi på en politiker. Dvs veldig formelt, høres ut som om hun holder en tale hele tiden. I tillegg så små lyver hun litt hele tiden. Politiker utrykk som "jeg kjenner meg ikke i gjenn i denne beskrivelsen", "det medfører ikke riktighet" osv. osv. Enig, men han som er "verst" på å parodiere politikere er Jan Tore Sanner. Det kommer aldri et ord ut av hans munn uten at det er pakket inn i så mye ull og så mange politikerfraser at det er noe annet enn luft igjen.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Jeg savner henne ikke for å si det sånn. Da er vi to.
Liisemor Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Åslaug hvem? Har allerede glemt hvem hu er og så på frokost-tv på nyhetskanalen.. Blah blah blah.. Maaakan!
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Ja, nå er vel hun også ute med bok for liksom å "ta" alle andre som unnskyldning for feil hun selv har gjort. Blir litt patetisk over det.
Guriane Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 Jeg synes Åslaug Haga har vært en av de bedre jeg..
Gjest Apis Skrevet 14. november 2009 #7 Skrevet 14. november 2009 Syntes også hun var en bra politikker
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 Har alltid likt Åslaug Haga, men det kan ha med å gjøre at vi er i familie. Hun er en strålende engasjert dame, som virkelig brenner for det hun jobber og har jobbet med. Dersom hun sier at boka er en roman, hvorfor ikke tro på det? Kan hun ikke ha laget en fiktiv historie og plassert den i sine faktiske arbeidsomgivelser?
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 16. november 2009 #9 Skrevet 16. november 2009 Har alltid likt Åslaug Haga, men det kan ha med å gjøre at vi er i familie. Hun er en strålende engasjert dame, som virkelig brenner for det hun jobber og har jobbet med. Dersom hun sier at boka er en roman, hvorfor ikke tro på det? Kan hun ikke ha laget en fiktiv historie og plassert den i sine faktiske arbeidsomgivelser? Hun leste høyt fra egen bok: Statsministeren var en pen mann som ikke hadde noe særlig arbeidspraksis, han hadde alltid drevet med politikk hele livet. Hendene hans var små og hadde ikke preg av å ha jobbet, med unntak av der man holder blyanten. Jeg tenkte hvordan kan sånne hender sitte på en så pen mann? Selvsagt dreier det seg om Jens. Hun sa også under et intervju hvor hun ble spurt om at "dette må vel dreie seg om Jens?" Det var dine ord, svarte hun. Videre så handler hoved personen om en krf politiker som kommer i hardt vær etter å ha leid ut i kjelleren (noen som ser likheten?) og som blir forråt av statsmenisteren. Hun innrømer også at hun følere seg svektet av Stoltenberg. Men hva skulle egentlig Stoltenberg gjøre, Her var det jo flere saker hvor hun hadde et lettvint forhold til lover å regler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå