Leanne Skrevet 13. november 2009 #1 Del Skrevet 13. november 2009 mannen ønsker seg klær til jul gensere, skjorter eller belte... Synes han har mye fra cubus/ dressmann / h&m.. og klærne er ofte så "like" fra alle kjedene... Men de er jo billige og greie i kvalitet. I år tenkte jeg skulle se om jeg kunne finne noe på nettet?? HJELP! Noen som kan hjelpe meg med å finne nettsider med fine klær til mannen?? Han bruker gensere som ligner litt på bilde nr 5 Trenger tips til andre klær som kunne vært fine til han Han er forøvrig 31 år, ca. 180 ? høy, mørkt hår, slank... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
breathless* Skrevet 17. november 2009 #2 Del Skrevet 17. november 2009 Om det var den plaine v-hals genseren du mente, kunne det jo vært et alternativ å kjøpe type Lacoste om han er interessert i merker? Ellers så har jeg falt helt pladask for River Island sin herreavdeling så der kommer kjæresten min til å få julegaven sin fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå